من: پرپر تو چرا جدیدا اینقد بدبین شدی؟ یه کم نیمه ی پر لیوان رو هم ببین لطفا..

پرپر:  ده لامذهب نوشابه رو هم که پلمپ شده می خری اولش یه کم خالی داره.. چه توقعی از این زندگی بیریخت داری دیگه؟!

نظرات 24 + ارسال نظر
میثم 1386/04/19 ساعت 00:38

من:......
پرپر:......

آخه چرا ؟؟؟؟؟؟؟

):

H.b.P 1386/04/19 ساعت 00:40

خب بازم هیچ ربطی نداشت جواب پرپر به سوال، درسته بازم خالی داره ولی بازم باید نیمه ی پر رو نگاه کنی ، نه؟

محب 1386/04/19 ساعت 00:43

in per per pulo vase un ye zare havaye balaye shishe nushabe mide ya vase nushabete zire un havahe ?

... 1386/04/19 ساعت 00:44

اون یه ذره رو گذاشتن تا گه خواستی خودت رو خالی کن دنیات رو از بین نبری

شیفته 1386/04/19 ساعت 01:22 http://www.fond.blogsky.com

ما هممون یه جور دیوونه ایم که اسممون بد در نرفته....

از خودم

سلام دوست گلم
واسه تبادل لینک اگه تمایل داشتی من رو لین کن و بگو تا من هم شما رو لینک کنم
قربانت

H.b.P 1386/04/19 ساعت 05:56

عاقلان دانند !!!

با تو موافقم

مدادسیاه 1386/04/19 ساعت 10:49

اون مقدار خالی از برای اجابت مزاج است...

H.b.P 1386/04/19 ساعت 11:06

سانی با کی موافقی؟

سر نوشابه پر از هواس....خالی نیس.. سرش پر از هوی و هوسه.. میخاد وقتی بازش میکنی صدا کنه...پق
باید خالیش کنیم...پر بودن همیشه + نیس

...خودت رو خالی کن.
.................................................................

میگن با ما حال نکردی...
دیگه رفتی آره؟

ماه نصفه 1386/04/19 ساعت 13:57





ببین!

سلام. قالب وبلاگت خیلی بامزه و قشنگه. درمورد پستت به نظر من یه کمی مثبت بودن هم بد نیست.

عالیجناب دود 1386/04/19 ساعت 16:22

این شک هست که به اعتماد منجر می شه و این اعتماد هست که کم کم یقین رو میاره.
اگه از اول نوشابه پر باشه میریزه بیرون و همه جا رو به گند می کشه.
یقینی که از اول باشه اسمش کلاه سر خود گذاشتنه!
پس بیا نیمه خالی رو با دقت بیشتری ببینیم. (-:

حتما دیگه....!!!

یه بطری نوشابه ی پر بده!

H.b.P 1386/04/21 ساعت 00:32

شیشه نوشابه ی پر خیلی خطرناکه «من»...

پرستو 1386/04/21 ساعت 02:17 http://khatereha8.blogfa.com

سلام

خدایا!
راه میانبر قرب به خویش را بر ما هویدا ساز و به آن دسته از بندگانت ملحقمان کن که در راه نیل به تو از یکدیگر پیشی می گیرند و دست از سحوری در خانه تو برنمی دارند وشب و روز به تو مشغولند و دلهاشان هر لحظه بیمناک هیبت توست .

ما را به بندگانی ملحق کن که در آسمان خاطرشان جز پرنده یاد تو پرواز نمی کند و در گلستان دلشان جز گل هوای تو پر باز نمی کند، به آنان که سر بندگی جز به پیشگاه تو نمی سایند و دست محبت جز به تو نمی سپارند .

به آنان که از زلال چشمه ات نوشاندی و لباس اشتیاق خود بر تنشان پوشاندی و بر گیاه آرزوهاشان باران اجابت افشاندی و در مزرعه دلهاشان جز خرمن مهر خودت سوزاندی و در جنگل تفکرشان جز غزال یاد خودت رماندی و بلندترین درختان مقاصدشان را در وسعت خودت رویاندی و به اوج لذتشان از مناجاتت رساندی. «آمیــــــــن»

یاحق

سلام خوبی
منو یادت
نه یادت نیست دیگه فراموشم کردی
دلم برات تنگ شده بود
بارت آرزوی موفقیت میکنم
خدا نگهدارت

دوست عزیز ازمطالب استفاده کردیم
ایام خوشتان را تبریک می گویم برای گرفتن یادگاری به وبلاگ ما سر بزنید اگر برایتان ممکن میباشد وبلاگهای من را در لینکستان خود قرار دهید تا زیر سایه شما نسیمی به ما برسد و بازدیدکنندگان شما گوچه چشمی به وبلاگ ما داشته باشند
به علت حجم بالای عکسهای آموزشی ما شما اول تمام صفحه های اینترنتی را ببندید و کمتر از 5 دقیقه صبر کنید تا وبلاگ ما لود شود خیلی خوشحال میشوم ازاین فرصت نهایت استفاده را ببرید
پیروز باشید به امید روزی که موضوع وبلاگهای من باعث ایجاد همکاری دو جانبه وبلاگهایمان شود
www.rezanaghizadeh.mg-blog.com
http://emailiranian.persianblog.com

با سپاس از مهرتان ,,,, با ایرانم آپ هستم , و منتظر
شما دوست ایرانیم ,, پاینده ایران بدرود ,,,

چطوری چوک بندر؟

H.b.P 1386/04/24 ساعت 08:56

چی کار دخی تناردیه داری؟؟

اه کجایین شماهااااااااااااااااااااااااااااااااااا....

یکی بیاد برا من نظر بده یالااااا

:دی


مْ دارم سیگاری مْشم:(

سلام ...منو که یادته ؟ دوباره دارم وبلاگ می نویسم ... خوشحال میشم یه سر بهم بزنی ...گرچه وبلاگ قبلیمو بیشتر دوست داشتی ...
راستی چرا نمی زاری ملت نظر بدن ؟؟؟

سلام چوکی:دی

باز کن این لامصصب رو:دی

کلی باید بکشیم پایین ، این اسکرل صفحه رو تا نظر دونی رو پیدا کنیم...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد