۱. دوباره خوردم به پیسی این روزها و این روزها و این روزها ۱

۲. نمی دونم چرا هر ترم یادم میره آخر ترم قبل چه بلایی سرم اومد شبهای امتحان

۳. هر امتحانم قد ۱۰۰ تا کنکور انرژی می گیره. توقع چی داری ازم؟

۴. دوباره پیداش کردم. هنوز همونقدر دوست داشتنیه

۵. شرط می بندم تا آخر این ترم زنده نمی مونم. این دانشگاه لامذهب آخر ما رو ...

شرط می بندم سر هرچی تو بگی

پ.ن۱: کلیک کن روش

پ.ن۲: خدایا این بلاگرد رو ... (استغفرالله)

نظرات 12 + ارسال نظر
ساده 1386/03/22 ساعت 23:45 http://sade.blogsky.com

این هم یه کامنت...

ماه نصفه 1386/03/23 ساعت 01:45








سر بد سیگنال های ماهواره!

دختره 1386/03/24 ساعت 10:38 http://ye2khtar.blogsky.com

اوممممممم من اصلا نمیتونم درکت کنم آخه این ترمو مرخصی م :دی
اما پارسال همین موقعها یه پست بنیامینگ گذاشتم ببین:

http://goddess-ela.blogfa.com/post-11.aspx




[ بدون نام ] 1386/03/25 ساعت 18:57

حالا خوبه که کشاورزی میخونی!
فکر کنم اشکال از مخت باشه!

حمیدرضا 1386/03/26 ساعت 10:25 http://3noqte.blogfa.com

حالا حداقل درسا حسابی در وری هات رو بنویس جاشون سه نقطه نذار که بیشتر تخلیه بشی حداقل ! :دی

سلام!...خوشحالم که امتحانام تموم شد!....بهار

وب نوشته 1386/03/27 ساعت 08:46

این دوره هم با همه سختی... با همه خوبی ها و بدی های می گذره و فقط خاطرات و یادش می مونه....

پرپر جونت 1386/03/27 ساعت 11:02

کاشکی این کنکور من مثله امتحانایه تو بود.تو رو جونه عزیزت یه کم چیز داشته باش(وجدانو می گم)((((((((من سا عت ۶میام خونتو ن))))))))))

۶ تا کی؟!
زنیکه ی چیز

[ بدون نام ] 1386/03/27 ساعت 22:09

منظورت از این نوشته چی بود ؟اگه میخواستی بگی دانشجویی که گفتی.اگه میخوای بگی از درس متنفری اونم گفتی .آها نگفتی اما معلومه که یه کم خنگ هم هستی .من آرزو میکنم اگه اینقدر از زندگیت متنفری پیش بینی ت درست از آب در بیاد(اینکه تا آخر ترم زنده نمیمونی).تنها دعاییم که میتونم برات بکنم اینه که اون دنیات لا اقل بهتر از این دنیات باشه.اونم بعیده چون اوجا رو اینجا میسازا.

ببین قشنگ! این روزها تو سر هر بارباپایی بزنی دانشجوئه.. خوب؟! فک نمی کنم اینقد ارزش داشته باشه که بخوام بگم یا نگم.. اگه قرار بود بنازم و ببالم خیلی چیزهای دیگه هست که بخوام اسم ببرم. من به طرز شدیدی نارسیستم:| و بدم نمیاد توی وبلاگ خودم از خودم تعریف کنم. بله از درسهام متنفرم. خنگ رو اشتباه حدس زدی. اونقدر باهوش هستم که بدون درس و جزوه و دانشگاه م کمترین علاقه ای که به رشته م دارم تا اینجا خودم رو بالا بکشم:| از زندگیم هم متنفر نیستم. تا وقتی آدمهایی هستند که با گلواژه هاشون بساط خنده و شادیمو فراهم می کنن دلیلی ندارم از این به قول شما زندگی بدم بیاد:| آهان راستی.. مرسی که فهمیدی من این دنیامو چه جوری ساختم:| فکر نمی کنم شیمی آلی و میکروبیولوژی و اصلاح نباتات و میوه کاری و سبزیکاری ربطی به آخرت آدم داشته باشه.. به هر حال نظر هر کس محترمه.. اقلا برای خودش! خوش اومدی:|

مدادسیاه 1386/03/27 ساعت 23:30

:دی دعواست...من جان من هستم بریم دعوا.....
هوی یارو نبینم به رشته کشاورزی دیگه توهین کنی ها....بار آخرت باشه شیر فهم شد.
بعدشم ۴ دیواری اختیاری خوشت نمی یاد به سلامت درم پشت سرت ببند...

اااااااااااه
بابا رفیق پایه
بابا قیصر
بابا اینکاره
:دی

[ بدون نام ] 1386/03/28 ساعت 20:05

اگه از من میشنوی به هیچیت نناز این رسم آدمای بزرگ نیست. اگه فکر میکنی بزرگی سایه ی بزرگیتو رو سر کوچیکی بقیه بنداز نه اینکه با یه دستت دهن یاوه گو هارو بگیری با یه دست هم چشاتو بگیری و هر چی دلت خواست بگی بعد هم معذرت میخوام نظرمو گفتم فکر نمیکردم که...
حتی اگه واقعیت نداره. به هر حال خدا نگهدار.

یه بار که گفتم.. اگه قرار بود بنازم می نازیدم! من نه آدم بزرگیم نه سایه داشته باشم نه آدم کم بینی که نخوام با واقعیت روبرو شم. من خیلی زحمت بکشم دستمو بگیرم رو سرم سایبونم شه. اتفاقا خوب شد نظرت رو گفتی. من همیشه از هر نظری استقبال می کنم.. خوشحال تر می شدم یه اسمی از خودت جا بذاری:|

حمید 1386/03/30 ساعت 21:53 http://karaj400.blogsky.com

حیف!... تصمیم گرفته ام دیگر نه خودم را قضاوت کنم، نه دیگران را... و گرنه کلی نقد و بررسی، یک عالم تجزیه و تحلیل داشتم واست...!"

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد