اگر زمین مزرعه ای بود..

 اگر زمین مزرعه ای بود
 با انبارهای بزرگ قرمز رنگ
 و اسبهای تنبل
 با تراکتوری به خواب رفته
 سایبانی با عطر ریحان خشک
 و راه باریکه های میان شبدرها
 و سرخس های زودرنج
 
 
اگر زمین مزرعه ای آفتابی بود
 می شد دوید از میان ساقه های ذرت
 کر شد، کور شد، نفس نکشید
 دوید تا نرده های چوبی
 و پشت درختان بلوط
 با تو درهم پیچید
نظرات 21 + ارسال نظر

:) زیبا

اولم

سلام

تو ۱۰۰ سال پیش اومدی بلاگ من... ها؟

سلام
عکست خیلی با حال بود
bully for you

نارسیس 1386/03/10 ساعت 09:55 http://pacific.blogsky.com

اگر زمین مزرعه ای آفتابی بود..
من چه خوشبخت روی علف های سبز دراز میکشیدم..!
و تا ابد چشم به آسمان آبی می دوختم..

سنگ قبر 1386/03/11 ساعت 09:53

سلام
خوبی
وبلاگه زیبایی داری
موفق باشی

هدا 1386/03/11 ساعت 13:07 http://dokhtarebarfi.blogsky.com

سلام
وبلاگتون خیییییییلی خوشگله . . . تمام مطالبتون رو خوندم :)
...
راستی میشه بگین قالب این وبلاگو چه جوری درست کردین؟ خیلی نازه!!
....
دلت شاد و شبات ستاره بارون گلم

هیچ 1386/03/12 ساعت 21:58

اگر زمین مزرعه ای بود،‌جای این ور اون ور دویدن یا درهم پیچیدن با کسی، نقش یه مترسک رو بازی میکردم!

پرپر 1386/03/13 ساعت 18:37 http://s-p.blogsky.com

تجسم کن: چشای گشاد و باز و دهن کاملا باز باز.......
افتاد؟؟!!!:دی

ای وول ای وول بنر بلاگت خیلی توپه . . . منکه خیلی حال کردم

نازنین 1386/03/15 ساعت 00:23

سلام
خوبی
کم پیدا شدی
مشغول درس و امتحاناتی؟ دوس دارم بعد از امتحانات ببینمت
اوکی؟خیلی جدی

واااااااااای
چقد جدی گفتی
ترسیدددددددددددددم

ببین !!!
نمی دونم پیشنهادتو الان بیاد جدی بگیرم یا نه!!!
یک خونه دشتم اونور!! (طرفای کما )آدرسشم اینجا گذاشتم!

با دو دنگ از خداش می فروشم بهت!!!

به قیمتی که خصوصی بهت می گم!!!
اگه خریداری بگو!!

هی رفیق
پیش از اینها حال دیگر داشتیم
.
.
.
خشکم زده هنوز

دوست جون 1386/03/15 ساعت 01:30

از کیه؟ به نظرت زمین ما روزی یه مزرعه سبز نبوده ؟ ولی آلان.....!!! زمین ما که کویر شده !
کاش زمین هنوز یه مزرعه بود!!
بعد اون موقه در هم پیچیدن ها یه مفهوم دیگه ای داشت...!!
کاش.....!!!

FM 1386/03/15 ساعت 08:33 http://reeve.persianblog.com/

SeE

پیش از این ها حال دیگر داشتیم

ما برای پر زدن هم بال دیگر داشتیم
رفیق!!

اسکلی هم عالمی داره .
دیوانه چو دیوانه ببیند خوشش آید
be happy . . !

ها! با این شعری که گذاشتی تو بلاگ
تابلوهه که مهندس کشاورزی هستی!
چطوری خانم مهندس!

هااااااااا
از کجا فهمیدی باهووووووووش؟
:X

نازنین 1386/03/16 ساعت 00:38

آخی ..
منظورم ترسوندن تو نبود!
دوست دارم ببینمت همین
اگه دوست نداری باشه...
امیدوارم در امتحانا موفق باشی... بای بای

اومدم یه کم غرغر کنم اینجا. پستت رو نخوندم. آخه نازنین من.. چطور به نظرت اومد باید ناراحت شده باشم از این پیشنهاد عجیب و غریب و خواستنیت؟ من که خودم رو به در و دیوار زدم نشد.. من با بعد و قبل از امتحانام مشکلی ندارم اصلا:دی
ولی چون شما میگی باشه. همون بعد از امتحانا.. زودتر از اینا گفته بودم می خوام ببینمت.. یادته یه بار شاکی شدی گفتی چرا ما دخترا تو دنیای مجازی پشت همدیگه نیستیم؟ می خوام قالب وبلاگمو درست کنم.. کسی هست کمکم کنه؟
من گفتم من هستم.. فکر کنم نشدیدی...
بی خیال. اصلا دوست ندارم ناراحت شی از دستم. باشه نازنینم؟ اسمت روته دیگه.. نازنین نازنازی!

توحید 1386/03/16 ساعت 03:05

خوش به حالش!

M/D 1386/03/16 ساعت 03:24 http://mad-like-u.blogfa.com

تنها بهانه واسه پروانه شدنم شمعه ، یه شمعه خاموش !

حمیدرضا 1386/03/16 ساعت 09:55 http://3noqte.blogfa.com

قشنگ بود هم شعرش هم پیچیدنش !

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد