"س" دوست داشتنی ترین موجود زنده ایه که تو عمرم دیدم.

حداقل تو این ۲۰ سال

"س" عزیزم دیشب از اون شبها بود!

بستنی و ساحل و بوی شرجی و فال حافظ...

صبا اگر گذری افتدت به کشور دوست

بیار نفحه ای از گیسوی معنبر دوست

اگرچه دوست به چیزی نمی خرد ما را

به عالمی نفروشم موئی از سر دوست

نظرات 8 + ارسال نظر
صدر 1386/02/18 ساعت 12:37 http://khodkar.blogsky.com

سلام!
وبلاگ خوبیه!
موفق باشی
صدر

مدادسیاه 1386/02/18 ساعت 16:10

س عزیز سلام:دی
می گم این عکسه عکس س حونه؟

آره عزیزم
عکس س جونه

:)

نارسیس 1386/02/19 ساعت 13:02

خوش به حال تو و س!

عسل 1386/02/19 ساعت 19:31 http://khodemonima.blogfa.com

یادم باشه عکست رو بزارم توی وبلاگم.

نکن این شوخی ها رو خواهر من
اون وقت جواب آقامون رو کی میده؟!

سلام ببخش که نتونستم درست و حسابی واست کامنت بذارم! حالم اصلا خوب نیست!....آپم میای دیگه؟!....بهار

چشات گفتن که بشکن ! من شکستم شک نکردم...هزار بار مردمو؛ می میرمو باز ترک نکردم...شک نکردم !...خیال کردم بری میری از یادم...تو رفتی و نرفت چیزی ار یادم !‌...تو رفتی تازه عاشق تر شدم من...از اونی ام که بود بدتر شدم من...!؟!
--------
درود !
امیدوارم که حالت خوب باشه
بعد از یک ماه دوری از نوشتن بالاخره
میخونه ی **حضرت عشق** به روز شد
منتظر قدم گلباران و گرمت هستم
قربانت
فعلا...
------ یا حق ! ---------

اومممممممممم
عاشق این ترانه م
کی می خونه؟
...
آها
شاهرخ!

عکسشو نمیذاشتی مطمئن میشدم منظورت از س منم !!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد