Me In These Days

کلاس ملاس رو بی خیال

لیسانس میسانس رو بی خیال 

 

نظرات 36 + ارسال نظر
نارسیس 1385/12/10 ساعت 11:29

اینو خوب اومدی!

رقاص 1385/12/10 ساعت 11:46 http://dance-here.blogspot.com

موافقیم

سلاممممممممممم
خوبین شما ؟
اولین بار می یومدم اینجا
واقعا عالیه
خوشحال میشم بیشتر با هم آشنا شیم
من لینکتون کردم
منتظر حضورتون در میخونه هستم
راستی من فردا آپ می کنم
منتظرم
فعلا...........
--------------یا حق ! -----------

سلام
چند باریست که به وبلاگتان بر میخورم..از نوشته هایتان خیلی خوشم میاد..خیلی خوب مینویسید..
موفق باشید

اصلا این زندگی سگیو بی خیال ...کاش میشد اونم ریز ریز کرد ... عکسای اینجا خیلی نازن ...اسکولن

مرسی اسکولی از خودتونه!

ایــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــول!

چرا؟‌ :))

زیرا!

سجاد 1385/12/10 ساعت 13:27

یه جایگزین معرفی می کردی حداقل.الان برای علاف نبودنه که درس می خونن مردم.یه سرگرمی دیگه جور کن،ای به چشم....ما که از خدامونه بی خیال :دی

تو دیگه چی میگی؟
تو که فارغ شدی!

سلام چطوری؟!
راستش من هم اینجوری بودم و خیلی وقتا هم اینجوری میشم ولی با این استید قشنگی که داریم نمیشه همینجوری کلاس ملاس رو بیخیال شد ولی لیسانس میسانس رو میشه بیخیال شد!!!:ِِd
راستی آپم باز هم به من سر بزنین امروز عصر هم آپ میکنم خوشحال میشم باز هم به منسر بزنین!!!:)

از دانشگاه اخراجت کردن ؟؟!!...

کی؟
چی؟
چرا؟
کجا؟
هان؟

بیا وسط قرش بده!
ما اس و پاسیم بی خیال:دی

میشه وبلاگ مبلاگ هم بی خیال!D:..آپم میای دیگه؟!...بهار

آرتمیس 1385/12/10 ساعت 23:08

میدونی چیه؟لیسانس هم بی خیال تو شده...

خیلی دلش هم بخواد..

شما راحت باش عزیزم . عقت رو بزن . . .

آرزو 1385/12/11 ساعت 16:24

آره بابا لیسانس به چه دردی می خوره؟ قاط عاطفی زدی؟

نمی دونم چی بگم !!!

الان چند وقتی هست می خوام این حرفتو از ته دل داد بزنم.ولی خوب نمیشه که.بلاخره لیسانسه.قاطی آدم بزرگام می کنه.

راستی نمیشه این نظرایی که میدیم بدون تایید شدن اینجا دیده بشه؟؟!

همینه که هستتتتتتتتتتت

جانم؟!

ماه نصفه 1385/12/12 ساعت 01:49

آها

ماه نصفه 1385/12/12 ساعت 01:49

خبریه؟؟


سلام
خوبی
خوشم میاد ازت خیلی روکی
منم لیسانسو گرفتم
اما فعلا در کوزه گذاشتمش
بیا اون طرفا

دانشجو نما 1385/12/12 ساعت 08:18

ببین ...
یه چیزی .
برو دکتر .
هم خودتو نشون بده بگو یه MRI از مغزت بگیرن.
یه اسکن از قلبت .
احتمالا به جای مغز برات یه قلب اضافه اون بالا نصب کردن .
....
اون موس و کیبوردتم ببر یه جا نشون بده .
دو تا کامنت گذاشتی ...
۳۴ بار ثبت شده !!
( ما گذاشتیم به حساب کیبوردت ) .

بیخود گذاشتی به حساب کیبورد..
من مگه چمه؟
پررو

م.خ 1385/12/12 ساعت 21:34 http://mkheyre.blogfa.com

سلامی به قطار کارونها, به امید ساروانها,به عروس اسمانها,به خدایی کس ندیده,به قشنگی
روی دیده,به تو اهوی رسیده,به عقاب خوش پریده,به حیات روح هستی,به خدایی که میپرستی,به امیدی که تو اول هستی,به پیام مهرو دوستی,به قلبم به فدای روح وجسمم,به فروغ دریا,به شکوفهای کوه البرز
نمی دونم اگه این بی خیالی نبود ما آدما با این دنیا چکار می کردیم
به زودی آپ می شم شاید فردا شب....

توحید 1385/12/12 ساعت 23:44

توام؟؟؟؟
ما بیخیال شدیم مثل (....) پشیمونیم!
تو بیخیال بیخیالی شو لطفا!

دانشجو نما 1385/12/13 ساعت 00:26

الحق که
Cave Girl
e
CaveGirly
!

چرا؟
آخه واسه چی؟
به چه دلیل؟
ها؟

حمیدرضا 1385/12/13 ساعت 15:21 http://3noqte

اصلا همه اش رو بیخیال ! زندگی رو عشقه !

farzad 1385/12/13 ساعت 21:46 http://www.parsa292.com

salam azizi vaghn jaleb bood man be shoma khaste nabashid migam hamishe sarboland va movafagh bashin age vaght kardin be manam sar bezanin albate jaleb nist vali biyain khoshhal misham . ya ali
[گل]

vaaaaaaaaaaaaaaaayy payataamm naformaaaaaaaaaaaa:D
uppidaaaam rasii yee hamnaammm dariyaaa;)didii kee too coommentaam;P

سلام. خوبی؟ حالی ازم نمی پرسی دیگه خانوم خانوما.
اوضاع چطوره؟

مهدی 1385/12/15 ساعت 06:49 http://mehdi22.blogfa.com/

نه مادر جون این حرفا چیه؟ مملکت چشم امیدش به توئه....اگه تو هه بی خیال درس مرس بشی پس کی مملکتو بسازه. چشم امید مملکتو کور نکن.

عسل 1385/12/16 ساعت 12:55 http://khodemonima.blogfa.com/

فرصت کردی یه سر بیا چت. کارت دارم.

م.خ 1385/12/16 ساعت 15:56 http://mkheyre.blogfa.com

سلام
من آپیدم...

تمدنی که مرگ را انکار می کند با نفی زندگی به پایان خواهد رسید.

سلام چطوری؟!
چند گاهیست که به بلاگ کوچولوی من سر نمیزنین آپ هستم و خوشحال میشم که باز هم به من سر بزنین و برام کامنت بذارین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد