My X Doll

چقدر دلم برای این پسره ی غمناک نمی دونم ترم چندی می سوزه

من اگه پسر بودم هیچ وقت دلم برای دخترهای افسرده ی دانشگاه نمی سوخت

چون دخترها هیچ وقت اینقدر که وانمود می کنند، غمگین نیستند

ولی این پسره...

با این موهای آشفته و نگاه نامحدودش به ناکجاآباد

و قیافه ی معصومش.. منو یاد آدمهای رنج کشیده میندازه

غم و غصه هام یادم میره وقتی اینو می بینم

نظرات 24 + ارسال نظر

اینجور که تو تعریف کردی دل منم سوخت جدی می گم :(

غزال 1385/12/03 ساعت 20:19 http://mijo.blogfa.com

ولی من واقعا" همونطور که غمگینم نشون میدم...

ولی من می‌خوام تمرین کنم که دیگه نبینم...
دیگه....

در مورد دختر ها اشتباه می کنی . . .

البته شایید بعضی ها اینطور باشند . . .

ولی به من بر خورد !‌!‌

یعنی که شما یا همکلاسیاتون یا غیر اونا وانمود کنین . . .

ولی هیچی ولش کن اصلا !

سلام... بعضی از آدمها اینطورین درد و رنج تو عمق نگاهشون نمایان هست...

سلام مرسی از اینکه به بلاگ کوچولوی من سر زدین خوشحال میشم که باز هم این کارو بکنین!
نه ما هنوز ترممون درست درمون شروع نشد البته من خودم سابقه دودر کردن همه کلاس ها رو دارم و پایان ترم هم یا ایلیناز جونم یا حضرت پدر با آموزش صحبت میکنن و هه غیبت ها در عین غیر موجه بودن موجه میشنD: خب دیگه اینم یه جورشه!
راستی یه نگاه بندازین اون پسر من نیستم آخه منم همیشه مو هام شونه نکرده همیشه هم به افق نگاه مینک و در اغلب مواق هم بعد از اینکه چند متر از طرف دور شدم یادم میاد که بهم سلام کردو باید جواب سلامش رو بدم البته تو دانشگاه آشفته ام وگرنه...

adat mikonim 1385/12/04 ساعت 01:53

nemishee in pesararoo bee maanaam moareefii koniii kee ghamoo ghosehaam yadaam beree??????

چه غمگین گفتی

مهدی 1385/12/04 ساعت 06:56 http://mehdi22.blogfa.com/

خب شاید رنج تهنایی میکشه. برو بهش بگو ای وووی چه آقای با شخصیتی با من ادواج موکونی؟...شاید از این حالت خارج شد. حالا یه امتحان کن. به نفع خودتم هست تازه.

هیچ 1385/12/04 ساعت 15:39

چه جالب! دستش درد نکنه.

سلام. خوبی؟ عجب استعدادی داری تو به خدا.
من عمرا بتونم در آنه واحد چند تا دلواپسی و نگرانی رو تحمل کنم.

ایدین 1385/12/05 ساعت 10:45 http://souty.blogsky.com

چقدر بده ادم دلش برای کسی که هیچی ازش نمیدونه بسوزه......دل از این مبتذل تر؟؟؟؟؟

آره
مستهجن

مدادسیاه 1385/12/05 ساعت 11:34

این که این همکلاسیت یا هم دانشکده ایت غمگینه به من هیچ ربطی نداره...من فقط دارم حس می کنم که....!!!!
تو غلط می کنی هی مهر بورزی....حد خودتو بشناس ها...من اینجا برگ چغندر که نیستم غیرت دارم...فهمیدی!!!:دی

شهاب 1385/12/05 ساعت 11:58

چه غمگین گفتی ... اشکم در اومد

این موسیقیه گاد فادر و از کجا اوردی ؟؟؟

من دیوونه میشم با این آهنگ !!!

آآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآ ییییییییییییییییییی !!!!!!!!!!!!!!!!!

the god father !!!

عسل 1385/12/07 ساعت 08:36 http://khodemonima.blogfa.com/

سلام. خوبی؟
آپیدم.

سلام
به سالن من یه سری بزنید خوشحال می شم . با تبادل لینک چه طورید ؟

حمیدرضا 1385/12/08 ساعت 11:43 http://3noqte.blogfa.com

تو مرض داری نظرات رو می بندی من ! ؟
خوب بذار نظر بدیم دیگه ! موند تو دلمون ! :دی

سلام.مثل اینکه قرار نیست عضو جدید بگیری

سلام چطوری؟!
مرسی از اینکه باز هم به بلاگ کوچولوی من سر زدین و نظر دادین آپ کردم و خوشحال میشم که بهم سر بزنین...

adat mikonim 1385/12/09 ساعت 21:16

dooss joonaam kojayii????????????vasee postataam kee nemishee commentt gozashtt:(((((((((((blogaam peydaatt nisstt chandd vaghtee:(((((((9

من به این چیزا کاری ندارم
فقط اومدم بگم برو حال کن چون دومین کسی هستی که از موبایل کامنت دریافت میکنی .
اولیش خودم بودم واسه خودم کامنت گذاشتم
از دست تو هم کاری بر نمیاد جز اینکه تشکر کنی از این لطفی که بهت کردم !
زبون درازی

راد 1385/12/10 ساعت 10:06 http://www.halgheh3.blogfa.com/

سلام

موافقم. بعضی ها بدجور از خودشون غافلند برای همین بقیه به فکر سوء‌استفاده می افتند. دیروز به یکی از دوستام می گفتم اگه می خوای راحت زندگی کنی هی با خودت بگو من نمی فهمم تا حرص نخوری. البته این احمقانه ترین روش است گر چه از روانی شدن بهتره

شاد باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد