!My Favourite Lesson

استاد تنظیم خانواده: دخترا! یک زن موفق زنیه که تو رخت خواب موفقه..!

دخترا: اومممم استاد.. شما زن موفقی هستید؟  

استاد: بله. البته

دخترا: WoW !!!

پ.ن۱: استاد باحالی بود.. فکرش خیلی باز بود.

پ.ن۲: اصلا مگه ما چمونه که ورداشتن تنظیم خانواده رو واسمون حذف کردن

به جاش بهمون خوداشتغالی دادن؟

درس به این مهمی! 

خاله زنکی: سرکار خانم موفق همسر استاد ریاضی سابق بنده می باشند..

نظرات 17 + ارسال نظر
توحید 1385/10/21 ساعت 19:54

پس چرا شوهرش موفق نبود؟؟؟؟؟

اوا تو هنوز اونو یادته؟!
:D

هیچ 1385/10/21 ساعت 21:52

اگر معلم ریاضیتون بهتون خوب نمره نمیداده این معلمتون براتون خالی بسته :دی

دی j متال 1385/10/21 ساعت 23:58

عجب !

ببینم ...
استادشما هم بلده عکس همه چیو رو تخته بکشه؟؟؟

بی تربیت
نخیرم
ما اصلا از این درس بی تربیتیا نداریم
کلا ما تنظیم خانواده نداریمممممممم

دانشجو نما 1385/10/22 ساعت 00:16

هنوزم تو IP ها دنبال رد پا میگردی ببینی کی میاد کی میره ؟؟؟

حمیدرضا 1385/10/22 ساعت 12:32 http://3noqte.blogfa.com

بستگی داره موفقیت رو چی معنا کنی ! :دی

*. چی شد آدم شدی نظرات و بازکردی بالاخره !

دانشجو نما 1385/10/22 ساعت 12:41

من که فقط واسه همین درس بیتربیتیه بود که کنکور دادم !!
کاشکی تربیت خانواده هم عین ریاضی ٬ فیزیک ۱ و ۲ داشت ...
وای که اگه میشد چی مییییییشد ؟؟!!

ساده 1385/10/22 ساعت 12:46 http://sade.blogsky.com

طبق نتایج خاله زنکی پس....
از گوش کردن به حرف استاد جدا خودداری کن که مجبوری همونطور طلاق بگیری.

مداد سیاه 1385/10/22 ساعت 13:38

من ۲۰ شدم....
خواستی خوصوصی برات کلاس می زارم:دی

سجاد 1385/10/22 ساعت 15:20

حالا سخته یا راحته؟ :دی
من این ترم تنظیم خانواده دارم٬ولی نه می دونم تنظیم چیه٬نه می دونم خانواده چیه :))

حالا برو از استاد ریاضی سابقت بژرس آیا همسرتون زن موفقی هستند؟

mach point وودی آلن رو دیدی؟اون زنه هم خیلی از این جهت موفقه اما نهایتا به پاس همین توفیق بیش از اندازه همواره توسط مردهای زندگیش کنار گذاشته می شه

اوا
من فیلمای بی ادبی نگاه نمی کنم
مخصوصا از اینا که زنها و مردا توش خیلی موفقند!

عسل 1385/10/23 ساعت 15:41 http://khodemonima.blogfa.com/

برای این خود اشتغالی گذاشتن چون نیازی به تنظیم نداره. بی دردسر تره.
رشته ما واحد عملی زیاد داشت. یادمه یه پسرا سر اولین جلسه کلاس تنظیم طبق عادت همیشه پرسید: استاد واحد عملی رو چیکار کنیم؟؟؟
وااااااااای. کلاس رو هوا بود از خنده.

اوا مگه دختر پسرا قاطی بودن؟
خدا مرگم بده
آخر زمون شده!

به این میگن استاد .

به امید موفقیت همیشگل استادتون

دخترخلیج 1385/10/24 ساعت 16:10 http://dkh.blogsky.com

سلام من !
چطوری تو ؟!
کجایی ... لابد مــــــــــــ من + تو ــــــــــــا !
دلم واسه مطالب با مزه ات تنگ شده بود . بعد مدتها که آن شدم آونگ رو که یادته ؟‌( نازنین ) همیشه از نوشته هات میگفت / تحریک شدم که یه سرکی بهت بزنم . با من در تماس باش . دلت شاد من دیوونه !!!

جدی همچین چیزی گفت؟ جدی همچین سوالی پرسیدی؟...و اون ضربه ی اخر که زن استاد ریاضیت بوده...شاهکار بود!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد