یه روزی یه جایی یه جمله از باران کوثری خوندم به دلم نشست: "تنها بدبختی ما نسل سومی ها اینه که زیادی باشعوریم. واسه همین هم همیشه مجبوریم با شرایط کنار بیایم و شرایط خانواده رو درک کنیم. من وقتی به مامانم میگم پول می خوام, دوست ندارم بشنوم: "دخترم تو دختر باشعوری هستی و حتما درک می کنی ما الان پول نداریم." همچیم مواقعی آدم دلش می خواد از بیخ بی شعور باشه.."

 

1. من هم می خوام از بیخ بی شعور باشم, منتها قضیه پول نیست.. K

2. میگم دیگه نمی خوام وبلاگ بنویسم, میگه تو هم شدی علی پروین.. خداییش تا حالا چند بار خداحافظی کردی و دوباره برگشتی؟

_ هیچی فقط 3 بار!

3. قاطیم, عین روانیها می شینم موهای سرم رو می کنم.. اینقدر کچل شدم به خدا. بعد میگی هیچیت نیست. خیالاتی شدی

4. SMS مزخرف ترین اختراع آدمیزاده مخصوصا وقتی این توش باشه:     Aslan  hoselato nadaram 

5. تا حالا لای منگنه گیر کردی؟

_ نه

_ من هم نه

6. یه دوستی داشتم خفن عاشق پسرعموش بود. می مردن واسه هم. پسره به چشم دوست پسر دوستم خیلی ناز بود. دختره هم همین طور. جونشون در می رفت واسه هم. چند روز پیش ها عقد دختره بود, با یکی دیگه..

7. راستی یه وقتایی با یه مرتیکه سیبیل کلفت وبلاگ ناموسی مشترک داشتیم.. تو هنوز یادته اون رو؟ می خواستم بگم اگه یادته فراموشش کن چون خیلی وقته پاکش کردم. اگه یادت هم نیست به درک.. (اسمشم گذاشته بودیم چرندیات روزانه ی ما)

8. مامانم میگه آدم نباید یکی رو خیلی دوست داشته باشه.. (خیلی یعنی بیشتر از دوست داشتن معمولی) چون وقتی طرف می میره (یا گم و گور میشه) خودت بیشتر زجر می کشی.. (چرا فقط تو این موارد خاص من رو قاطی آدمها جمع می بنده؟!)

9. به بابام میگم "برم سر کار؟" میگه "نخیر, مگه چه کمبودی داری؟" میگم: "رو پای خودم بایستم, استقلال داشته باشم.." میگه: "غلطای زیادی" میگم "پس چرا دارم میرم دانشگاه؟ 4 سال الکی درس بخونم که چی بشه؟"

میگه: "که بری سر کار, واسه خودت کسی بشی, رو پای خودت بایستی, استقلال داشته باشی..!"

10. فکر می کردم چقدر دنیای بالای 20 سال خفنه. من هنوز هیچ تفاوتی احساس نکردم ولی..

11. در حال سرما خوردگی.. نزدیک نشوید, خطر مرگ

نظرات 23 + ارسال نظر
نارسیس 1385/09/04 ساعت 09:52 http://pacific.blogsky.com

چه عجب من یه پست طولانی از تو دیدم!

خوب ۴ سال دیگه اگه بخوای استقلال داشته باشی خوبه!
ولی الان غلطای زیادیه!!
رو حرف باباتم حرف چی؟! نزن...! آفرین گلم!

پ.ن: من لای منگنه گیر کردم!
حس مزخرف با او بودن!

مداد 1385/09/04 ساعت 11:08

می خوای بری سر کار؟؟؟مگه اونجا کار هست؟؟؟:دی...اگه هست بگو فرار مغز ها شم به اونجا:دی
اون کتابه هم مال یه نویسنده معروفه...می شناسیش:دی..
البته هنوز چاپ نشده در دست احداث:دی

ساده 1385/09/04 ساعت 11:22 http://sade.blogsky.com

هیچ وقت وبلاگنویسی رو ترک نکن

چه بد که نمیذاره من یک دوست خوب به نام سمانه دارم که هم سن خودمه و الان 5 ساله که داره کار میکنه یعنی از 18 سالگی و الان یک 206 تیپ 6 خریده قبلش هم یک پراید داشت تازه دیروز میگفت چند وقت دیگه میخواد تویوتا کمری بگیره.
واقعا حیف که بابات نمیذاره تو خودت ماشین بخری
بابا بزرگم یه خره سیاه داشت یکروز خواست بره سر کار بابا بزرگم نذاشت طفلی افتاد مرد تو هم . . . . .

فکر می کنم یک کم زیادی بچه ی خوبی هستی و به حرف پدر مادرت بیش از اندازه داری گوش میدی. حواست باشه اونها خوبی ات رو می خواهند اما باز هم خودت مهمتری. حرفشون رو بشنو اما خودت تصمیمگیرنده باش. اگر ظکر میکنی بری سر کارت برات مفید است این کار رو انجام بده. باید استقلال رو تمرین کرد.

توحید 1385/09/05 ساعت 02:25 http://niid.blogsky.com

۱. منم خیلی میخوام! ولی نمیشه... (در مورد خانوادم!)
۲. تو هیچ وقت این کارو نمیکنی (اجازه نداری)
۳. منم مثل تو!
۴. آره مخصوصا اگه بنویسی: سلام (...) ولی اصلا جوابی نیاد!
۵. آره من الان از لای منگنه دارم با تو حرف میزنم!
۶. ...
۷. یادم نیست پس همون به درک! (به قول خودت)
۸. ...
۹. ...
۱۰. تو این مورد هم ازت جلو زدم!!! در حال مرگ! (این روزا سیگار تزریق میکنم!!!)

پریسا 1385/09/05 ساعت 13:43

نگران نباش ...همه مامانا همیجوری اند....مخصوصا مامان من....
حالا اگه نمی ذارند استقال داشته باشی رو پاهات وایسی خوب تو رو دستات وایسا....مشکلی هست؟؟؟
ما همینجوری هم قبولت داریم....
بعد از ظهر میام خونه تون.....
همین دیگه بسه ......

نیستم..
دارم تمرین می کنم رو دستام وایستم:)
جیگرم تو که هر صبح و ظهر و شب خونه ی مایی
دیگه پیغام پسغام دادنت چیه آخه؟!
:*

خاک 1385/09/05 ساعت 14:12 http://xak.blogspot.com

نه مثل اینکه واقعا حالت خرابه...

میگن

هیچ 1385/09/05 ساعت 15:02

بله، بعد از ۴سال بری سر کار. یه کار درست و حسابی. نه مثل این رفیق من که خیلی دلش کار میخواست رفته توی یه رستوران سیخ میشوره :دی

سیخ شستن شغل شریفیه..
مسخره نکن یقه ی تو رو هم می گیره هااا

من 1385/09/07 ساعت 08:38 http://wast-life.persianblog.com

من/منم دیگه !
شما هم ؟!
ای بلا ...

من زودتر از تو من بودم..

سانی 1385/09/07 ساعت 09:40 http://sanimemoirs.com

چقدر دلت پر بود؟!

هیچ 1385/09/07 ساعت 18:31

مسخره نکردم که :دی باباش میگفت... باباش توی شهرشون یه مغازه کامپیوتر فروشی خرید داد دستش، آقا هوای حوا به سرش زد :پی رفت کانادا! حالا اونجا داره تو یه رستوران ایرانی سیخ میشوره!
من کی مسخره کردم؟:دی

FM 1385/09/07 ساعت 22:46 http://www.reeve.blogfa.com/

exactly

ما الا ن۲۰ سالمان است وهی دست می کنیم توی جیب خودمان وهی پول خرج می کنیم خدا بمورزاند پدر ماشین پدرمان را و اژانس های تلفنی را و خاصه مسافرین بین راهی محترم .
کاملا حرف خانم کوثری را قبول داریم ما جما عت باشعور!!!
به قول دکتر شریعتی : از همه ی استاد ها بیشتر می فهمیم و از همه ی شاگردها تنبل تریم .
یه کم حرف جدی :
اگر روزی دلت گرفت یادت باشد خدای ما همین نزدیکی هاست لای این شب بوها .....
به داشتن چنین پدر ومادری افتخار کن ُ که خوب تو را می فهمن
حرف خیلی حدی تر :
زود زود به ما سر بزن .
دیگه هم عاشق قورباغه نشو

هیچ لازم نیست ما رو ثبت کنید ‌ما خودمان ید طویلی داریم در ثبت چیزها
خب همین کار ها رو می کنین که مملکت پیشرفت نمی کنه نه خواهر من یه گاهی وقت ها هم با آژانس برو ددر دودور نمیشه؟
بنده در همین جااعلام می دارم که متنبه شده والان در ندامت به سر می برم وقول می دهم دیگر چنین جنایتی در حق بانوان محترم روا ندارم .

یخلی وقت ها دوست دارم ( داریم ) بی شعور باشیم .امّا بازهم همان شعور اجازه نمی دهد که بی شعور شویم!



. ( متشکّر و خوشحالم که از وبلاگ من خوشت میاد عزیزم!‌)

وای
دوباره به من گفت عزیزم
من روی این کلمه حساسم عزیزم!

تو مگه هنوز زنده ای؟
تو الان دیگه وارد بیست و یک سالگی شدی
فکر می کردم دیگه به ملکوت اعلی پیوستی
..............................................................
اون تیکه علی پروین رو موافقم باهات

الکی منو پیر نکن
من تازه ۲۰ سالم شده

اسی آقا 1385/09/10 ساعت 13:19

سلامی گرم به خواهری عزیز
بلاگت رو به خاطر دارم اما دعوا رو اصلا
خوبی؟
سلامتی؟
دنیا به کامه ایشالله؟
در خدمتتون هستم
شاد باشید

صبرا 1385/09/10 ساعت 22:37 http://sabra.blogsky.com

شبدر ها برای چریدنند
و نعل ها برای داغ کردن و کوباندن.
ظرف های شکسته برای سطل های زباله بخت می آورند.
دنیای من از پشکل ها و پهن ها و کیسه های زباله پر است.
و بوی نکبت و لجن می دهد.

پهن سرشار از مواد مغذی مورد نیاز گیاهه

السلام علیک یا علی بن موسی الرضا
سلام دوست من
ولادت با سعادت هشتمین اختر تابناک ولایت شمس الشموس انیس النفوس ولی نعمت مردم ایران علی ابن الموسی الرضا رو به شما دوست عزیز تبریک میگم و امیدوارم که در سایه رحمت بی کران حضرت حق همیشه شاد باشید و امیدوار
ـــــــــــــــــــــــــــامضاء : تنــهاتـرین تنــهایـان

هیچ 1385/09/11 ساعت 01:59

من هم نه!

سلام
بابا قالب به هم ریخته که آبان نداره درست میشه حالا چرا میزنی

یه جمله از ممل کینگ کنگ
تنها بدبختی ما نسل سومی ها اینه که خیال می کنیم زیادی باشعوریم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد