Me, Bill Gates, Ephomeroptera

۱. هر چقدر فکر می کنم می بینم داستان شاهزاده و گذا به هیچ وجه از طریق ژنتیک قابل توجیه نیست.

۲. دو تا از کلاس هام باهم تداخل داره: حشره شناسی و اخلاق اسلامی (خودشناسی).. نمی دونم کدومش رو دودر کنم؟

۳. یه حشره هست از راسته ی Ephomeroptera که سه سال تمام دوران شفیرگی ش رو توی آب میگذرونه بعد از بلوغ که وارد خشکی میشه کل دوران زندگیش فقط یه روزه...* طفلک

۴. زدم به سیم آخر و، گفتم ولش کن بی خیال... اون واسه من یار نمیشه، بی خیال این عشق محال

۵. یه پروژه بهم داده.. هیچی ازش نمی فهمم. همونقدر که ناصرالدین شاه قاجار بیل گیتس رو میشناسه من هم از Liaomyza satire (Traifolli) می دونم.

۶. یه شیشه ی اینقدری ( ـــ ) * سیانور بهم دادن، تا آخر ترم باید ۵۰ تا حشره باهاش خشک کنم.. دارم به این فکر می کنم که استفاده های دیگه ای هم میشه ازش کرد.

پ.ن: کاش مارمولک هم حشره بود.

* دلیلش رو هر وقت حال داشتم میگم بعدا

* اینقدر ( ـــ ) یعنی یه ذره بزرگ

نظرات 8 + ارسال نظر
تن پوش تنهایی ها 1385/08/15 ساعت 12:50

ma ke az in jako jonevar sar darnemiarim

ما هم!

مداد 1385/08/15 ساعت 15:44

۶. باهاش هیچ غلطی نمی شه کرد....اینقدر کم توش سیانور ریختن که حشره های بیچاره کلی تقلا می کنن تا جون بدن...چه برسه به ....
ولی می بره تو خلسه آدم رو نگاه کردن به جون دادنشون

آیا درسته که سوسک باعث گسترش طاعون میشه ؟؟؟

آیا درسته که سوسک باعث گسترش طاعون میشه ؟؟؟

صبرا 1385/08/15 ساعت 22:29

من می تونم برای تصمیمایی که در مورد اون شیشه می گیری بهت قوت قلب بدم. من می تونم.

بابک 1385/08/15 ساعت 23:16 http://1234567.blogfa.com

پیشنهاد مبیکنم برای اینکه خودتو بهتر بشناسی بری سر کلاس خودشناسی یعنی همون اولیه!!!شوخی کردم...ببین سر استاد اخلاقتون به تنش میرزه ..اگه نیارزید که هیچی ولی اگه ارزید که باز پیشنهاد میکنم برای درک بهتر خودت بری کلاس حشره شناسی اینو..اصلا جدی نگفتم...ولی تبریک میگم ..این فضا بندیت توپ توپ بود من هیچیشو نفهمیدم...کلی فکر کردم...فهمیدم..یافتم..راستی تو هم که من مخاطبت هستم اهمیت نمیدی..هر خیابونی دو طرفه است..

هیچ 1385/08/16 ساعت 00:44

شاه و گدا اصلا کدوم بود؟!
برو خدا رو شکر کن بهت نمیگن یه پروسسور کامپیوتر رو تا حد ترانزیستورهاش توضیح بدین چجوری کار میکنه ؛) تازه اونم برای فردا :دی
از این حرفها* هم نزن یه بار بهت گفتم! :-دبلیو

* همین سیانور و اینا!

والابه نظر من اصلاً این حشره شناسی به چه درد می خوره ؟ نه یه داستان یادم اومد بزار اون رو تعریف کنم :
میگن یه روز حضرت موسی داشته از یه جایی رد میشده که یه کرم خاکی می بینه ُ به خدا میگه : خدا این کرم خاکی رو واسه چی آفریدی ؟ خدا هم به موسی میگه : موسی این کرم خاکی تا حالا هفت بار از من پرسیده ای موسی رو برا چی آفریدی؟
حالا شده داستان من!!!!
موفق باشی!!!!
کامنتم هم یادم رفت!!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد