من دیشب لپ رضازاده رو گرفتم.. فهمید!

خودشو جمع و جور کرد.

 

پ.ن: باز خوبه ماچش نکردم!

 

پ.ن کاملا بی ربط: پریروز تولد سهراب بود..

باید یادش می کردیم.. یه روزی. یه جایی.. به هر شکل!

نظرات 21 + ارسال نظر
هیچ 1385/07/16 ساعت 15:09

لپ رضازاده چجوری تو دست تو جا شد؟ :دی

با اون تلویزیون کوچیکه نگاه کردیم آخه!

م س ا ف ر 1385/07/16 ساعت 15:21

وای که چقدر از این آدم بدم میاد

بیخوووووووود

مصطفی 1385/07/16 ساعت 15:22 http://haker.blogsky.com

سلام
لپ مردمو چرا میگیری..راستی بوسشم کردی؟
موفق باشی
:d

نه دیگه گفتم واسه یه شب بسه

م.خ 1385/07/16 ساعت 15:57 http://mkheyre.blogfa.com

واقعا شانس آورده ..
سری هم به من بزن خوشحال می شم راستی اگه موافق لینک هستی بهم برسون
بای

ایدین 1385/07/16 ساعت 16:03 http://souty.blogsky.com

خب که چی حالا؟؟؟میخوای با زنش دعواش بندازی؟؟؟؟؟؟

نه من ادعایی ندارم!

حیف شد..من همش منتظر آهنگ ورزشکاران دلاوران بودم..نامردا نزاشتن...آخه سریال رضا زاده بون این آهنگ مزه نمیده

از دست تو کلی خندیدم با این پستت:))

خوب دیگه هر کسی به سبک خودش تشکر می کنه دیگه یکی این جوری یکی مکه میده یکی دعا می کنه مهم تشکرست والا به خدا.....دیگه نیومدی شیراز رو ببینی‌؟

سلام ننه. این حرفا چیه؟ اون زمونا کسی جرات نداشت از این حرفای بد بد بزنه.
امان از دست شما امروزیا!!! حالا ننه یه نصیحت در گوشی بهت بگم: امشب تونستی حتما ماچش کن.

وب قشنگی داری به ما هم سری بزن خوشحال میشیم

هیچ 1385/07/16 ساعت 19:07

خب نگفت! :دی
پس پست قبلی هم برای همین بود؟ ؛)

هی 1385/07/16 ساعت 21:50

ببینم مگه نشنیدی عیبه به مردا نگاه بد کرد ؟؟؟!!!
حتی از پشت تلویزیون.اونوقت تو رفتی لپش رو کشیدی؟؟!!!!وایییییییی.برو توبه کن تا یه چیزیت نشده....:دی.

بچه‌مخفی 1385/07/16 ساعت 22:07

پس بچه‌م یه مقدار خجالت کشیده بوده که وزنه‌ی سنگین منگین بلند نکرد هان!؟ :))

آقا منم خیلی دوس دارم لپ رضازاده رو بکشم.. ولی چیکار کنم که معلوم نیست لپش کجای صورتشه لامصصب...:دی

آره جون خودت....
تو خواستی بری ماچ کنی اونم گذاشت...
زرشک !

خیلی باحالی خیلی خیلی خیلی!!

FM 1385/07/18 ساعت 04:50 http://www.reeve.blogfa.com/

اون چی؟
تونست لپتو بکشه؟

مینا 1385/07/18 ساعت 09:07 http://mn18184.blogfa.com

منم لپ تورو می گیرم و ماچت می کنم... تولد سهرابم مبارک

شادباشی

هیچ 1385/07/19 ساعت 01:19

ای قاتل!
اون وخ اون کاغذ هست که مورچه ها رو روش کشتی، خیلی شبیه جزوه ریاضی میمونه :دی آره؟

تو چقدر ریزبینیییییییییییییییییییییییییییییییی
آره!

سلام.ممنون به من سر زدین.وبلاگ با مزه ای دارین.خوشحال میشم بازم بهم سر بزنید

سلام
همه چیزت خوبه فقط این آهنگ اول وبلاگت یه کم میزنه تو ذوق
یه کماااااااااااااااااااااااا
در هی حال موفق باشی عباس آقا ااااااااااااا
ببخشید اسمتم نمیدونم

آهنگمو تازه یه روزه عوض کردم!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد