من و بنیامین!

سرویس، کتاب، استاد، جزوه

نمی خوام، نمی خوام، نمی خوام

شیمی آلی 7 صبح نمیام، نمی خوام، نمیام 

 

پ.ن۱: لطفا با سوز بنیامینی بخونین 

پ.ن۲: هیچم دلم تنگ نشده بود!

پ.ن۳: راستی امروز جا نموندم!!!

نظرات 28 + ارسال نظر
حسین 1385/07/01 ساعت 21:33 http://daam.blogsky.com

سلام دوست عزیز اشتباه فهمیدی! درسته که گهگاهی سیاسی می نویسم اما سیاسی که نیستم نه سر پیازم نه ته پیاز یه رعیتی مثل همه رعیتهای این خراب شده. مطلبآخرت رو خوندم ابتکار جالبی بود. خیلی ... خیلی! حال روز من هم بهتر از شما نیست اما با این تفاوت که من هنوز نرفتم دانشگاه!! و در جیم ام!

ساده 1385/07/01 ساعت 22:43 http://sade.blogsky.com

چی جواد!!!
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
پی نوشت چند پست قبلی.

بچه مخفی 1385/07/01 ساعت 22:53

ها؟
<کثافت
می دونم چیکارت کنم مرتیکه>

الان اینو با من بودی؟/:)

اشتباهی سند شد!

سلام رفیق...انگار در مورد نرگس و بنیامین و صد البته دانشگاه هم عقیده ایم....

بچه مخفی 1385/07/01 ساعت 23:35

خب می بخشمت! اشکالی نداره;)

صبرا 1385/07/01 ساعت 23:38

می خواسی نری.
هیشکی هم مجبورت نکرده بود
خیلی ستمه آدم ۴۵ دیقه تو سرویس بشینه بره وسط اون بیابون
تازه استاد اصلاْ بهش فکر هم نکنه
من قول اون درس تخصصیتون رو از عبدالحسین رضوونی می گیرم..

بهش میگماااا!

هیچ 1385/07/01 ساعت 23:46

ماشاالله استعداد از سر و روت میباره :دی

باشه خوندم..

ستایش 1385/07/02 ساعت 08:51 http://farofu.blogfa.com

چه جالب منم امروز ساعت ۸ صبح شیمی آلی داشتم! منم نمی خواستم.. ولی رفتم سر کلاس! استاد کله پوک هم نیومد!!

استاد کله پوک من اومد.. کلاس هم تشکیل داد.. یه فصل کامل هم درس داد!

می دونی از چی حال می کنم ؟؟؟ از این که رشته من هنره پس نیاز نیست کله سحر برم دانشگاه ...

می دونی از چی زد حال میخورم ؟؟؟ از این که این رشته هنری من باستان شناسیه !!! بعضی وقتا شاید چند روز مجبور شم تو بیابون زمین بکنم !!! اینم شانس ما !!!

بابا برو خدا رو شکر کن !!! مجبور نیستی تو بر بیابو زمین بکنی !!! تازه که چی ؟؟؟ ۱ سکه پیدا میکنی سریع همه میان ازت میگیرن !!!!

واسه بالا رفتن اطلاعات عمومی حضرت آقا! دانشگاه بنده توی برهوت ترین بیابونیه که تو عمرم دیدم و مجبورم کردن روزی چند صد ساعت اون تو باشم.. و در ضمن! ما یه درسی داریم این ترمی که باید بریم تو بیابون حشره جمع کنیم! بعد با سیانور خشکشون کنیم.. دیگه خودت قضاوت کن!

مداد 1385/07/02 ساعت 12:26

سخت نگیر خودش خوش می شه میوفته!!!!

راستی من بهت لینک میدم !!! تو هم بده !! please!!!

باشه!

مینا 1385/07/02 ساعت 14:30 http://mn18184.blogfa.com

آی گفتی منم نمی خواممممممممممممممممممم منم نمیامممممممممممممم

میگم چقدر با حال من و لینکیدیا !!!

۲ ساعت کارم بود پیداش کنم !!!

و راستی تو همش یه ترم داری ! من همه ترمام این جوریه !!!

یعنی کلاسها شروع شد؟ خیلی خوش به حالت....قدر دوران دانشگاه رو بدون...این ماه رمضونی افطار تو سلف هم یادت نره

اخیییییییی

من نه تنها شیمی و ایناش! بلکه هیچ چیز دیگه ..

نارسیس 1385/07/03 ساعت 16:03

ولی من میخوام!
شیمی دوس دارم :دی

دیگه دوستت ندارم.
نازنین آدم فروش
منو به یه مشت آلکان فروختی؟
باور کن بیشتر از اینا می ارزم.. اقلا بنزن ۶ کربنه!

پاشو بیا یه سر. دلم نیومد نباشی :* امروز یه ساله که...

هاله 1385/07/03 ساعت 19:57 http://chayesabz.blogsky.com/

لیسانس٬تحصیل بای بای ٬ بی کاری
نمی خوام نمی خوام نمی خوام
دنبال کار تا قله قاف
نمیام نمیام نمیام
پشت کنکور ٬ ارشد دو سال بمونم
نمی خوام نمی خوام نمی خوام!

توحید 1385/07/04 ساعت 12:11 http://thdmc.blogsky.com

سلام...
من برگشتم...
......
دلم خیلی برای دانشگاهمون تنگ شده...
دلم میخواد دوباره ساعت ۷ صبح برم کلاس شیمی آلی...
دلم میخواد دوباره جزوه بیسوادترین استادم و کش برم تا نتونه درس بده...
دلم میخواد برگردم...
دلم میخواد...
هیچی ولش کن! خودم خواستم پس دلم نمیخواد...!
(مثل سگ پشیمونم...)

donya ... savad ... college ... ostad ... ne ne ne ne ne mikham !
darso mashgho in o oon nemikham ... nemikham ...
farda bayad beram college nemikham nemiram nemishe ....
blog nazar pingo ina nemikham nemikham ! ...
akh aslan hal nadaram cheghadr bad shod edame nadam behtare ...

hala be man gir midi chera pingmikoni up nemikoni ?! aslan doost daram ! aslan che lezati bishtar az sare kar gozashtane to ! inja chera sheklak nadare man khejalat bekesham ?!
dobare ping kardam delet besooze ... lol lol lol
baz mige taiid ! jam kon baba ! demokrasi nadari dige !
bebin mellat cheghad be man cherto pert migan hichi nemigam ! yad begir de !

ما که مرده ی سر کار رفتنیم داااااااش
اینم روش!

رقاص 1385/07/04 ساعت 15:37 http://dance-here.blogspot.com

من با آه صدای شماعی زاده خوندمش :دی

باحال بود.
حالم بدَ حالم بده .... رفته نیومده!

هیچ 1385/07/04 ساعت 21:34

در راستای این آخرین لینک روزانه ای که گذاشتی،
جورج بوش به گور پدر پدر بزرگ پدر سوخته اش خندید :دی

دوخملی من آپیدم !!!
توپم آپیدم !!!

م.خ 1385/07/06 ساعت 12:43

سلام
نمی دونی نمی دونم نمی دونید .....
بای

#0$$31N 1385/07/15 ساعت 12:32

ey khoda bichare beni befahme ke khodesho mkikoshe

مثلا می خواد چیکار کنه؟!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد