جوادها به بهشت می روند، می روند؟!

*       توطئه ی نسرین علیه بهروز!

*       سلوکی: شاید خواننده شوم!

*       اسکندری: لباس های پوپک را پوشیدم.

*       اسرار پشت پرده ی نرگس فاش شد!!!

*       ازدواج دوم نسرین دروغ است.

*       ترانه ای که در سریال نرگس اجرا نشد.

*       درگیری شدید بهروز و نسرین

*       برخلاف شایعات نسرین و منصور باهم ازدواج نمی کنند.

*       امیرسلیمانی: واقعا از شوکت می ترسم!

*       نقشه ی قتل مجید توسط محمود شوکت

*       تصادف مرگبار بهروز پس از بازگشت به تهران

*       باور کنید نرگس به خاطر پوپک پربیننده شد.

*       ماجرای تکان دهنده در سریال نرگس

*       پایان نرگس تغییر کرد!

*       سلوکی: تا حالا کت و شلوار دامادی را تجربه نکرده ام!

*       گلزار و سلوکی، بچه محل در قیطریه!!!

*       ...

*       ...

*       ...

 

پ.ن1: کافیه فقط بابات 10 دقیقه دیرتر بیاد دنبالت و مجبور باشی بایستی سر چهارراه

و یه نگاهی رو تیترهای مجله های زرد و نارنجی* بندازی!

پ.ن2: بینندگان نرگس هم به شنوندگان جوادیست بنیامین اضافه شدند! 

پ.ن3: مرتبط با همین موضوع!

 

* نارنجی: به شدت زرد!

نظرات 15 + ارسال نظر

یعنی اونایی که نرگس می بینن یا بنیامین گوش میدن جوادن؟
چه با حال . (‌خنده)
راستی منم یه دیوونه خونه دارم .بیا پیشم.

میثم 1385/06/23 ساعت 14:16

......
بازم مثل همیشه ....
..
:X


من تمام هستی ام را در نبرد با سرنوشت آتش زدم ......
........

م س ا ف ر 1385/06/23 ساعت 15:54

جوات خودتی
من نرگس می بینم...
در ضمن تقصیر روزنامه ها چیه؟
تقصیر باباته که دیر اومد دنبالت

احساساتی 1385/06/24 ساعت 00:35

سلام
خوبی
یه کلمه دیگه می نوشتی گریم می گرفت ( اگه شناختی بای )

سلام.
نه
نترس کسی کاریت نداره. آخه عزیز دل خواهر! چه احتیاجی به این کار دارم؟ من در طول روز به اندازه ی کافی جنگ اعصاب روانی توی خودم دارم که فقط کافیه آخر شب هم بشینم پای این سریال..! من برای شبهای تابستونم هیچ احتیاجی به این سریال اعصاب خرد کن ندارم که پر از اشک و آه و ناله و آدمهای به ظاهر بدبخت تراز خودمه. نمی دونم چرا مامان ها اینقدر اصرار دارن دخترهاشون این سریال رو ببینن و عبرت بگیرن! حالم از این آینه ی عبرت که خودشو جای نرگس یا هرکس دیگه جا زده بهم می خوره. راجع به شیراز هم.. من کاملا نظر شخصی خودم رو گفتم. تو رو هم شناختم! خودت زودتر از اینا خودتو لو داده بودی. یادت نیست؟!
پ.ن: پیرو کامنت قبلیت!

هان؟
چی میگی ؟
تو میدونستی من و سلوکی هم خدمتی بودیم ؟
با هم تو یک پادگان بودیم البته اون آش خور بود من ۱۲ ماه خدمت بودم که اون تازه اومد تو پادگان.همون روز به من گفت آخر نرگس چی میشه ولی از من قول گرفت به هیچ کس چیزی نگم البته این قضیه مال ۲ ساله پیشه و قرار نبود این سریال به وجود بیاد یک لحظه توهم زدم

ببخشید دیوونه البته ببخشید ها ولی این عنوان بعدا ربط پیدا میکنه

سلام. ممنونم که سر زدید. موفق باشید

هیچ 1385/06/25 ساعت 02:11

این سریال مزخرف چیه آخه؟
البته خدائی برای من خیلی هم بد نبود. اینکه همه وقتی دارن نرگس نگاه میکنن من یه فرصت خوبی دارم بشینم پای کامپیوتر... مسنجر آنلاین شم... ۴تا وبلاگ بخونم :دی بازم خدا خیرشون بده :پی

بیکاریها چشماتو خرج چه روزنامه هایی کردی؟! احتمالا یا ماهان بوده یا سپاس یا همون زرد و نارنجی خودت!....چشماتو روزی دوبار با چای بشور سو رفتش برگرده!!!....بهار!

سلام ..اینو خوب اومدی!
تا پارسال لیلون و سحر ناز معروف بودن و همه باهاشون مصاحبه می کردن که چه نوع خورشی دوست دارن و متولد چه ماهی هستن و امروز عاطفه نوری و سلوکی و شوکت معروف شدن و این سریال در پیتی .....
منم فقط سه چهار قسمت نگاه کردم و حالم بهم خورد ...

احساساتی 1385/06/26 ساعت 00:53

سلام
عزیز دل خواهر من که می دونستم منو می شناسی اما این همون جمله ای بود که خودت برای اولین بار که به وبلاگم اومدی نوشتی یادت که هست ! بعد هم این که بد نیست آدم یه چیزی بنویسه که بر خلاف نظر دیگران باشه تازه خیلی هم خوب چون نظراتی رو می شنوه که فکر کنم خواندن این نظرها ارزش و لذت بیشتری داشته باشه ( حالا که می شناسی بای )

ایدین 1385/06/26 ساعت 20:42 http://souty.blogsky.com

بابا نمیدونی چه تاثیری گذاشته روی ملت این سریال..دیروز یکی از بچه ها میگفت میخوام برم پیش بابام کار کنم...راستی انگار دیروز نرگش جاهای حساسشو نشون داده؟اون جاهایی رو که فقط احسان دیده

احساساتی 1385/06/26 ساعت 21:29

سلام
خسته نباشی
وبلاگ قشنگی داری
لطفا اگه می شه مطالبت و یکمی بیشتر کن چون روم نمی شه روی یک مطلب چندین بار نظر بدم ( حالا که میشناسی بای )

سلام من..امدم بگم آپم خوشحال میشم به وبلاگ من بیاین منتظر حضورتونم[چشمک]

adat mikonim 1385/06/27 ساعت 21:46

ey vaaaaaaaaaal

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد