عشق +۲

این وبلاگ مال من نیست . شاید صاحبش فکر کنه من دارم باهاش لجبازی میکنم . ولی این یه تعریف بی رحمانه است از عشق . این ادم یه نابغه ادبیات بوده اینو همه میدونن . ولی ایقدر افکار خطرناکی داره که حتی نمیشه رو یکیش حساب کرد .

بهترین تعریفی که از عشق خوندم از کتابی نوشته ایگنار برگمان فیلمساز شهیر سوئدی بود حالا یا مال خوش بود یا نقل قول از کس دیگه.((عشق برای مردان مشغولیت زندگیست و برای زنان خود زندگی)).

خیلی قشنگه که زنان برای عشق زنده اند و مردان به بهانه اون روزگارو سپری میکنن .

همیشه تو اوج مشکلات فکر میکنم که گره همه چی  با عاشق شدن باز میشه .

پرومته

نظرات 9 + ارسال نظر

۱- شایدم عشق همون تپه معروف باشه..؟ توضیح بدم؟

۲- سری هم به ما بزن... جای دوری نمیره..

۳- بلینکمت ؟

سلام من نمیدونم این رو پردیس نوشته یا این جدیده ولی باید بگم که واقعا متاسفم که برداشتت از این حرف این فیلمساز یک همچین چیزی بوده
ولی من برداشتم اینه :
مردها به عشق عشقشون زنده اند و در مورد زنان هم که خودش واضح گفته عشق و زندگی براشون یکیه.
پست فوق العاده معرکه ای بود ولی برداشتت قشنگ نبود.

پست قبلیتون که مزخرف ترین چیزی بود که تو تمام عمرم خوندم اصلا ارزش خوندن رو نداشت واقعا تاسف میخورم که چرا وقت گذاشتم و خوندمش

من اسممو اون پایین مینویسم من این جدیده ام اسمم هم پرومته است.
به نظرم خیلی سخته این دوتا برداشت رو از هم تفکیک کرد من دقیقا همونو گفتم که تو میگی.

نارنجی 1385/06/10 ساعت 17:09 http://narenji1.blogfa.com

(او)سلام..خوبی؟
می دونی .. اینکه اسمت (من)‌ هستش برام جالبه!!! چون خودمم یه وبلاگ دارم که تو اون اسمم (من) هستش...
اون تعریفی که از شعق نوشتی از صادق هدایت جالبه ... من دوس دارم...نمی دونم چرا داره عقایدم شبیه اون می شه..!!!


اینجا چرا اینجوری شده ؟!
اشتباه اومدم !
یا من به اینده سفر کردم ؟!
در مورد دیر کردم و اشکالات بلاگ ! یه مشکلی برام پیش اومده بود میگم حالا !
کارت دعوت چیه ! ما برای شما هواپیمای اختصاصی میفرستیم !
میگم ! از کل این ملت فقط 3 نفر میدونستن که ازراییل نه او عزراییل ! میبینی وضع چه خرابه !
حالا

آرش 1385/06/11 ساعت 01:27 http://xak.blogspot.com

عشق؟ بی خیال بابا...

هیچ 1385/06/11 ساعت 02:35

بذار یکم بزرگتر بشم بیام بگم ؛)

مرسی که بهم سرزدی.منم تا وقتی مامان نشده بودم معمولا وبلاگهای مامان هارو کم میخوندم ولی الانه اوه تا دلت بخواد مامان وبلاگ نویس داریم.آره گفتی نوشی!!!!! نمیدونم الان چیکار میکنه خیلی همه نگرانشیم.

من 1385/06/11 ساعت 10:30

من همچین فکری نمی کنم..
راستش من اصلا فکری راجع به تو نمی کنم!

از این بابت خیلی ممنونم ... منم نگفتم راجع به من فکر کنی ... گفتم درباره نوشته ام بازم تاکید میکنم نوشته ام فکر بد نکنی ... تو رو چه به فکر کردن !!!

سانی 1385/06/11 ساعت 10:37 http://sanimemoirs.com

عشق منی چند؟!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد