!Love

عشق چیست؟

برای رجاله‌ها یک هرزگی، یک ولنگاری موقت است. عشق رجاله‌ها را باید در تصنیف‌های هرزه و فحشا واصطلاحاتِ رکیک که درعالم مستی وهشیاری تکرار می‌کنند پیدا کرد.

«. . . هزاران سال است که همین حرف‌ها را زده اند وهمین جماع‌ها را کرده اند. همه یک دهان‌ اند که یک مشت روده به دنبال آن آویخته ومنتهی به آلتِ تناسلی‌شان است. . . »

 

( صادق هدایت)

نظرات 7 + ارسال نظر

برای عیر رجاله ها چی؟؟؟؟می تواند راهی برای پوشاندن عقده های بچگی باشد ؟؟؟یا ثابت کردن خود به دیگران؟؟؟

مداد 1385/06/09 ساعت 20:40 http://medadsiyah.blogfa.com

برای غیر رجاله ها چی؟؟؟؟می تواند راهی برای پوشاندن عقده های بچگی باشد ؟؟؟یا ثابت کردن خود به دیگران؟؟؟

دیگران؟
عادت کردیم برای دیگران زندگی کنیم یا واقعا اینجوریه؟!

یاشار 1385/06/09 ساعت 21:35 http://northboy.blogsky.com

سلام. خوبی؟
خدا خیلی وقته تو کوچه پس کوچه های بم و خیابونای لبنان و فلسطین و آفریقا گم ده.
ضمنا همه انسانها به آلت تناسلی شان ختم نمی شوند. مثل گاندی

توحید 1385/06/10 ساعت 05:22 http://thdmc.blogsky.com

شاید!
ولی به نظر خودت چی می تونه باشه؟!

نظر هر کس به صراحت بیان شده این دیگه چه سوالیه؟

هیچ 1385/06/11 ساعت 02:36

من برا این حرفها هنوز بچه اممممممممم ؛)

سلام
راستش من شما را نمیشناسم وحتی نمیدونم ۲ختری یا پسر ولی اگر موافق باشی تبادل لینک کنیم البته خواهش میکنم مشخصات خودتو برام بفرست

سلام دوست عزیز. ببخشید که اینطور حرف میزنم.ولی من یک کلمه از این اراجیف رو قبول ندارم. به این کثافت کاریهایی که گفتی عشق نمیشه گفت. حتی تعبیر احمقترین آدم روی زمین از عشق این نیست. عشق در کلام مقدسه و همین یک کلمه دنیا دنیا معنی مثبت و برتر داره .منم از عشق ضربه خوردم ولی دلیل نمیشه با همین چند دفعه به عشق توهین کنم.چون بازهم آدم وجود داردوبازهم میتوانی عاشق شوی. عشق=زندگی.پپ فحشهای یک نفر دیگر را به زندگی نده.

خوبه زیرش اسم صاحاب این مزخرفات رو نوشته بودم!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد