تا شما خانه ی تان سمت شمال ده ماست
    خانه ی دهکده مان سمت شمال است عزیز!

    پنجره بین من و توست مرا بوسه بزن
    بوسه از آن طرف شیشه حلال است عزیز!

نظرات 14 + ارسال نظر
سامان 1385/05/25 ساعت 18:44 http://yash.blogsky.com

سلام....
وب لاگت خیلی حال میده من لینکت کردم دیگه نمی خواد تو لینک کنی.
کس نداند حال این پروانه دل سوخته***در بر شمع وجود دوست آخر چون شود
رهروان بستند بارو بر شدند از این دیار***باز مانده در خم این کوچه دل پر خون شود

با کمال میل باشد که رستگار شوید
==================================
حاج شیخ ابول حمید چرند و پرندیانی روحی فدا (ره)

ایدین 1385/05/25 ساعت 19:12 http://souty.blogsky.com

چشم عزیز...میگم بوسه از اونطرف وب حکمش چیه؟عزیز...

بلامانع است..

نارسیس 1385/05/25 ساعت 19:49

کسی احیانا شیشه ای بین این دو نفر میبینه؟!؟!!!!

چشم بصیرت می خواد!

مهرداد 1385/05/25 ساعت 20:16

boos...boos

مداد 1385/05/25 ساعت 22:17 http://medadsiyah.blogfa.com

اوهو..چشم روووشن...دیگه چی؟؟؟

توحید 1385/05/25 ساعت 22:23

خانه ی ما سمت جنوب است عزیز...!

اوی اوی اوی این که اون ور شیشه نیست از اینور هم اینور تره
جر زنی نداشتیم ها
زرنگ بازی در میاری ؟

هیچ 1385/05/26 ساعت 02:28

ببخشید ببخشید ببخشید!!! کی گفته حلال است؟

ما
یعنی من و خودم!

هیچ 1385/05/26 ساعت 02:40

ولی ما که حرف شما رو قبول داریم. وقتی شما میگی حلاله، حتما حلاله ؛)

بابا عجب حرکتی!!لاقل شیشه رو پاک میکردی ٬لبم خاکی شد(زبان)ببینم قهری!!؟؟نمیای طرف ما!!

احیانا بهتره ظرفیت دوستانتو بسنجی ! اول!

سلام این عکس های بی ناموسی چیه گذاشتی

[ بدون نام ] 1386/05/15 ساعت 20:11

سلام.........
نمی دونم اسمت چیه برای اولین واخرین باری هم هست که اینجا سر می زنم
می دونی من عاشق این شعرم
کاش می شد ..........
اما کسی که دوستش داشتم انقدر ازم دور بود که هرگز من را ندید
من از این طرف شیشه بهش دل بستم
حسرت این که یه روز برم تا من رو ببینه ۴سال قشنگ ترین سالهای زندگیم را خراب کرد.......
شیشه ی بین من واون یک طرفه بود........

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد