Iranian Summer

ساعت 11 قبل از ظهر

اینجا ایران است، صدای من

 

Channal 1

برنامه ی فسیل شده ی خانواده.. مجری شجاعی مهر

 

Channal 2

حجت الاسلام والمسلمین راشد یزدی در برنامه ی تصویر زندگی از اوقات فراغت می گوید!

 

Channal 3

حجت الاسلام والمسلمین دکتر (!) نوری درباره ی حدود پوشش در نماز جوانان را در شبکه ای به اسم جوان به نماز خواندن تشویق می کند.

 

Channal 4

برنامه ی عربی شبکه ی کوثر با دوبله ی عربی سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین نوری همدانی.. (چون برنامه از بیخ عربه نمی دونم موضوعش چیه؟!)

 

Channal 5

برفک!

 

Channal 6

گزارش تصویری و تهوع آور از کشته شدن تو بمب گذاری، سقوط هواپیما، فلسطین، تصادف، جنگ، ترور، قتل، تجاوز...

 

Channal 7

آموزش ریاضی 2 دانشگاه (این ترم برای سومین بار ریاضیمو افتادم!)

 

Channal 8

تصاویر گل و سبزه و جنگلهای شمال و جاده چالوس با صدای علیرضا افتخاری که کاملا بی ربط برای هموطنان عزیز خارج از کشورمون باید و باید تداعی وطنشون باشه!

 

پ.ن:من کمی، فقط کمی (با اجازه ی بزرگترها البته!)احساس می کنم حوصله م داره به شدت سر میره..و کمی هم حالم داره از اینکه اینجام بهم می خوره.. عین مرغ خونگی بخور و بخواب و تلویزیون (!!!!!!!) تماشا کن و بخواب.. غلط زیادی هم ممنوع

نظرات 17 + ارسال نظر

می تونی بیای تو اینترنت بچرخی و یه کاری کنی که پول تلفن برسه به سقف آسمون!!!

هیچ 1385/04/26 ساعت 19:36

میخوای برات دعوتنامه بفرستم؟ :پی
راستی کانال ۸ رو کی ساختن؟

ایدین 1385/04/26 ساعت 19:46 http://souty.blogsky.com

خانم مسئله دار حرف میزنی......چرا دوبار گفتی بخواب؟؟؟

سلام
خودت را زیاد ناراحت نکن
بهتره بفکر سرگرمی های واقعی باشی
بیا اینجا که یه حرف درست و حسابی برات دارم
منتظرتم

مداد 1385/04/27 ساعت 00:09 http://medadsiyah.blogfa.com

هر جور مایلی...همینیه که هست...می خوای بخواه نمی خوای هم بخواه:دی

توحید 1385/04/27 ساعت 00:58

توهم گرفتار روزمرگی شدی؟

بچه‌مخفی 1385/04/27 ساعت 00:59

خب پاشو بیا نت!
چی؟ اینجا هم همش فیلتره؟
ای بابا، لابد همش داری بهانه میاری که بری ماهواره نیگا کنی؟
استغفرالله!!!

این موقع ها یه فیلتر شکن وردار بزن تو جاده خاکی:دی
اینقده فاز میده...
اونوقت همه کانالا یه صفای دیگه داره:دی

سارا 1385/04/27 ساعت 09:06 http://brain.co.sr

نه من مواظبم !

نارسیس 1385/04/27 ساعت 11:51 http://pacific.blogsky.com

اصلا ذات آدم همینه...
هر چی رو داره نمی خواد..
هر چی رو نداره...میخواد!
همشم غر میزنه!
حالا چه تو این خراب شده باشه..
چه تو اون یکی!

چیزه ؛دی ماهواره هست ... این اسپس پلاتینیوم :دی

م س ا ف ر 1385/04/27 ساعت 15:54

قدر خودت رو بدون.باز هشت تا کانال دارین شما...
تو اصلا صداوسیما بهتر از ایران سراغ داری؟
چرا فقط گیر میدی؟؟؟؟
چند تا پیشنهاد برات دارم ولی چون بی شرمانه بود و تو تایید نمی کردی نمیدم.

خوشبحالتون شما اونجا ۸ تا کانال دارین ولی ما اینجا ۷ تا داریم

یکیش که نصف روز برفکه.. جمعا میشه ۷ تا و نصفی ولی برنامه های خوبشو بذاری روهم اندازه ی یه نصف کانال هم نمیشه!

milad 1385/04/28 ساعت 05:51 http://sad-eyes.mihanblog.com

سلام.....کی گفته من چاخانم. من اگه تیرم بخورم قولم یادم نمیره...مبارکه پردیس جون . قشنگه..موفق باشی ..راستی برات گفتم که دلم برات .....شده بود...!!!!!

نت هم به نظر من چیزی به جز روزمرگی و عادت نیست!!

یه چند روزی برای ترک اعتیاد هم که باشه باید از همه ی اینا( تلویزین . کامپیوتر . اینترنت. دی وی دی. موبایل . ..) فاصله گرفت.
اولیا که راحتن! واسه موبایل هم میتونی بری یه جایی که آنتن نده.. تا چند روز همین طوری الکی روزمرگی ت از بین میره!!!

دقیقا

ایول

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد