از دست دادن بکارت روحی یعنی وقتی خودتو تماما تو این شعر میبینی.

از روزی که تو رفتی منم تو خودم گم شدم
سعی کردم و باختم
مثل اون موقع که با هم قدم میزدیم
کاش ذره ای عشق تو چشماش میدیدی
بهترین دوستی که تو خودت رهات کرد
تو آتیش ذهن افسرده ات سوختی
ولی الان چیکار میشه کرد ؟
از این بدتر نمیشه
کسی رو دیگه نداری
اشتباه نمیکنی : تنهایی و کسی درکت نمیکنه
( با خودت میگی )
یعنی عشقمون تموم شد ؟
و این داغونت میکنه
دنیا دور سرت میگرده
راهی نیست که پیداش کنی
و بهش بگی
کجا رفتی درست موقعی که بهت نیاز داشتم ؟

شعرمون تموم میشه اینجا
حالا شما متحول شدین
و میتونین راحت تر زندگی کنین
دوست دختر یا پسر بگیرین

تا پست بعد خدافظ
کیوی

تکمیل : مشخصات آهنگ

artist :  Anathema
song :  Are you there

نظرات 10 + ارسال نظر
هیچ 1385/04/15 ساعت 22:59

دست شما درد نکنه. من پاشم برم توی یه بار بشینم ببینم دوست دختر پیدا میکنم یا نه!! ولی اگر پیدا نشد مقصر شعر شماست.
وقتی که شعر مینویسی باید مسئولیتش رو هم قبول کنی :دی

م س ا ف ر 1385/04/16 ساعت 00:39

ببینید دوستان
با اعصاب من بازی نکنید
من به عنوان کسی که سوابق سیاسی خطرناک دارد همه چیز را به هم می ریزم.
جناب آقای کی وی یا کیوی
سرکار خانم من
به شما دو نفر رسما اخطار می کنم.
این دفعه همه چیز رو لو میدم
به جفتتون اخطار می کنم
این هشدار رو جدی بگیرید
کاری به روابط عاطفیتون ندارم
فقط جون هرکی که دوست دارین به این سوال من جواب بدین.
این آهنگ رمانتیک مال کیه؟
این برای سومین باره که می پرسم
اگر اطلاعاتتون نمیرسه خب اعتراف کنید نمی دونید
اگه هم می دونید بگید آهنگسازش کیه

اقلیما 1385/04/16 ساعت 02:29 http://eghlima.blogsky.com

خیلی خوشحالم که یکی بوده که روی زندگیت تاثیر مثبت گذاشته.من فردا نظرات بچه ها رو تایید می کنم و یه پست جدید هم که بی ربط به این پست نیست آپ می کنم خوشحال می شم که باز ببینمت.

من 1385/04/16 ساعت 11:34

نه
تازه این از مراحل اولیه ی از دست دادن بکارت روحیه..
تو تا آخرشو نرفتی هنوز..

مداد 1385/04/16 ساعت 11:42 http://medadsiyah.blogfa.com

این که الان گفتی شعر بود؟؟؟؟
خداییش...خیلی تاثیر گذار بود...یعنی الان می تونم بالای ۱۰۰ تا دوست پسر با هم داشته باشم...که عاشق همشونم باشم...دمت قیژ

نه خداوکیلی عرفانمون بالا زد...!
ببخشید کیوی هم شد اسم...سلیقه اس شما دارین..!
--------
دی دو نقطه

نارسیس 1385/04/17 ساعت 12:03

من متحول نشدم!
یکی بیاد منو متحول کنه!
یکیم به داد اون م اس اف ار برسه!

نارسیس 1385/04/17 ساعت 12:09

من متحول نشدم!
یکی بیاد منو متحول کنه!
یکیم به داد اون م اس اف ار برسه!

نارسیس 1385/04/17 ساعت 12:10

من متحول نشدم!
یکی بیاد منو متحول کنه!
یکیم به داد اون م اس اف ار برسه!


میگم این کجاش شعر بود؟؟!!!

خیلی باحاله
آی پی هر سه تا کامنتت متفاوت بود:D
واسه همین همه رو تائید کردم!

م س ا ف ر 1385/04/17 ساعت 12:52

ممنون که بالاخره آهنگساز رو گفتین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد