martike: mikhastam ye matlabe kutahe tanz benevisam

martike: nemizaran ke madar ***  ha

cavegirl: to to khoone ham ghatie harfat inghadr fohsh midi?!  !

martike: na ba to rahatam

martike: yekiam vaghty miram stadium

cavegirl !

 

از درفشانیهای دوست جون بنده در دنیای مجازی!!!

 

پ.ن۱: این ستاره ها فحشه!

پ.ن۲: میگم چرا دخترا رو راه نمیدن استادیوم.. پس اینجوریاس!

پ.ن۳: من یه قالب ناناز درستیدم هیشکی نمی خوادش؟!

آخه من اینو به کی قالب کنم؟

نظرات 24 + ارسال نظر
هیچ 1385/04/07 ساعت 22:36

پس فکر کردی توی استادیوم شکلات پخش میکنن نمیخوان به شماها برسه؟ :پی
بله، ستاره تابلو بود که چیه ؛)
قالبت رو برای من بفرست ببینمش :)

مداد 1385/04/07 ساعت 22:48 http://medadsiyah.blogfa.com

من پایم اگه خیلی خوشگله قالب کن به من:دی

نادونی 1385/04/07 ساعت 22:51

سلاممممممممم...
عجب روزگاریس.....
دلم از وصعت تنهایی خویش ترسیده...ترسیده...ترسیده...
خوبی من ....
چطولی تو....
تاتا

جون مادرت این لینک مزخرف رو از تو لینکهای روزانه ات بردار حالم به هم خورد

سلام خوبی گلم
من اینجور چیزا که دیدی زیاد داریم خب دیگه ما اینیم وب باحالی داشتی ممنون که به من سری زدی

آرش 1385/04/08 ساعت 01:31 http://xak.blogspot.com

خوب شد گفتیا که اون ستاره ها فحشه چون اصلا معلوم نبود...

به من .

بچه‌مخفی 1385/04/08 ساعت 12:42

واه! ستاره به این قشنگی کجاش فحشه؟:D

مژده 1385/04/08 ساعت 13:37 http://me2.blogsky.com

اگه مثل این قالب خوشگلته من میخوام

ایدین 1385/04/08 ساعت 15:02 http://souty.blogsky.com

یه جارو نگفتا....توی حموم به هیکلشون...توی خیابون با دوستاشون...توی دانشگاه با استادشون...

ایدین 1385/04/08 ساعت 15:08 http://souty.blogsky.com

این ستاره ها هم که دور بعضی لینکها گذاشتی فحشه؟؟؟؟؟؟

از فحش هم بدتره!
ستاره یعنی می خوامت!
بی ستاره بعنی بی ستاره هم می خوامت!

زینب 1385/04/08 ساعت 17:41

واااااااااااااااااای خدایا ! این لینکه چی بود؟ همون جون مادرت کلیک نکن.
آدم شیطونیش می گیره که ببینه چه چیز باحالی اونجاست.
امروز صبح برا اولین بار به وبلاگت اومدم و تا الان که دیگه داره غروب میشه همچنان حالم بده . بابا حالا تو جووووووووووووووووووووووون مادرت اونو حذفش کن. البته من دیگه دل اینو ندارم که به این وبلاگ سر بزنم اما به فکر یه سری آدمای شیطون و حساسم که ممکنه روزها حالشون بد بمونه.
اوه اوه ! واقعا بد بود..............

من که گفتم کلیک نکن
در ضمن
مرسی که با دیدن وبلاگم این قدر حالت تهوع بهت دست داده

چرا جونت در اومد تا نظرات باز شه؟...
ضمنا این پی ام ها که کپی کردی مال پلتاکه نه؟

سلام:)با مزه بود این استادیومه!!!:))راس میگن بابااستادیوم تنها کاری که نمی کنن تشویقه!:*ستاره هم من نفهمیدم باز!نمیشه واضح تر توضیح داد:دی!

تابلو یه کنترل اف ۵ میزدی بهت نشون میدادم تکراری نبود:دی:*

بود!
اااااه مردیم از دست این پرشن بلاگ.
چقدر باید التماس کنیم رخ بنمایاند؟!

سلام دوست عزیز
برای من نظر گذاشته بودید ولی من کاملا متوجه منظور تون نشدم؟!؟!؟!
البته بعد از خوندن وبلاگتون به خودم حق دادم.
پیروز باشید.

یعنی اینقدر تابلوئه دیوونه م؟!

سیبت رو خوردی! 1385/04/09 ساعت 12:58

ای بابا!!!به خدا پست آخرم این نیست!!من نمیدونم چرا نمیاد واسه تو!بذار دوباره بازسازی میکنم!جینگل بلز دیگه چرا خرابه!!!ای بابا!درستش میکنم...خوب شد گفتی تو تایپش اشتباه کردم..الان درستش می کنم..:)ممنونم:*:*:*

ای بابا!

توحید 1385/04/09 ساعت 14:36

سلام. خوبی؟
خیلی حرفا دارم که بزنم...
به زودی همه چیزو می گم.

سلام توحید
چی شده؟
کجا بودی این همه مدت؟!

راستش رو بخوای من تو خیابون های تهرون این حرف ها رو از راننده های ماشین ها و پسرهای ول تو خیابون و مردهای بیشخصیت عابر زیاد شنیدم. با خودشون که حرف میزنن نقل و نبات حرفاشونه!!! فقط تو استادیوم هست مگه؟!

سلام بر من !
خوانده شدی !

تا سلام...

مژده 1385/04/10 ساعت 00:07 http://me2.blogsky.com

خوب میشه پس شرایط گرفتن قابت رو بهم بگی؟ (:

شرایط نداره که..
آدرس دادم برو ببین خوشت میاد یا نه!؟

نه البته این اصل جریان نی که زنا نمیتونن برن استادیوم که بابا...اصلش چیز دیگس...یهو دیدی جو ملت و گرفت کشف حجاب کردند و اینا...!
هرچند فرقی برا مردا نمیکنه..اما همونجوری یارو آخونده گفت شما نگا میکنین بعد میرین جهنم...!
======
اینجا بهشت زوریه...کسی حرفی چیزی داره بیاد جلو...!


======
بوق اشغال

یاد عالی جناب مارمولک افتادم که می گفت: ما شما ور به بهشت می بریم ولو به زور!

مژده 1385/04/10 ساعت 17:54 http://me2.blogsky.com

خوشگله ولی به قشنگی قالب خودت نیست. میتونم بذارم واسه خودم؟

سلام
ممنون که سر زدی
پدرم مرد خوبی است
خیلی خوب تر از آنکه در ذهن بگنجد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد