کی گفته سنگ بزرگ علامت نزدنه؟!

همین چند روز پیش بود که خونه تکونی کردم و هرچی مهر کوچیک و نصفه نیمه بود رو جمع کردم گذاشتم یه جا.. فقط یه دونه جانماز کوچیک تبرک خونه ی خدا گذاشتم تو قفسه..

وقتایی که تنبلی دوست داری از خیر همون مهر نصفه نیمه هم بگذری اما وقتی جز همون جانمازه چیز دیگه ای پیدا نمی کنی مجبور میشی قانع باشی!

لحظات سکوت قبل از اذان صبح همیشه زجرآورترین اوقات شبانه روزند.. چون اغلب این موقع برای امتحانهام تا صبح بیدار مونده م!

دلت می خواد سر خدا هم شیره بمالی و سرسری دو رکعت بخونی کلی هم منت بذاری سرش که آآآآآآآآی ببین بنده ی مخلصت داره واسه ت نماز می خونه! اما امان از این سنگ بزرگ!

 نمازتو که با دقت و اشتیاق می خونی تازه ادعیه ی جانمازه سرت رو گرم می کنه. از اون که فارغ شدی دلت نمیاد یه دور تسبیح ذکر نکنی.. آخ کی این زیارت عاشورا رو همیشه میذاره لای این سجاده؟

اصلا چی شد که دو رکعت نماز ناقابل این همه طول کشید؟!

پ.ن: من خیلی احساس مثبت بودن بهم دست داده.. کسی یه هاله ی نور روی سرم نمی بینه؟!

نظرات 23 + ارسال نظر
سمیه 1385/04/06 ساعت 07:23 http://babaaaaa.blogsky.com

سلام عزیزم
تو هم به من سر بزن
باشه استاد!؟...

نارسیس 1385/04/06 ساعت 08:08 http://pacific.blogsky.com

درست مثل خودم!
هر روز جلوی آینه دستم را بالای سرم تکان میدهم ببینم نوریی چیزی توش گیر نمیکنه!
درست مثل اون پسره تو کلیپ *Saving me * نیکل بک!!

درود... مهم رضایت شما از خودتون است .. پس اگر راضی هستید هاله خورشید را در شما می توان نظاره کرد ... ممنون از حضورتون

ایدین 1385/04/06 ساعت 09:56 http://souty.blogsky.com

اا..تو هم یه مدته هر جا میری فکر نمیکنی همه دارن نگات میکنن و پلک نمیزنن؟انگار یه چیزی مجبورشون کرده ببیننت..در صمن هاله فقط مال احمدی نژاده نه ما انسانهای بی مایه

سلام. خوبی؟ التماس دعا. یاده منم باش. آپ کردم. قربانت........عسل

مداد 1385/04/06 ساعت 11:05 http://medadsiyah.blogfa.com

این کارامال قبل از گرفتن اون نامه از دانشگاه بود یا بعدش؟؟؟

سلام!
خوب منم منم! :) فکر کردی فقط خودت خودتی؟!

هیچ 1385/04/06 ساعت 14:36

من در مورد هاله نور چیزی نمیدونم،
ولی التماس دعا دارم :)
آخه میدونی، بعضی ها هستن که وقتی برات دعا میکنن خیالت راحته! یکیشم شمائی :)

بابا منظورم همین هاله ایه که تو یکی از شکلکهای مهربون خندون مسنجر هست!
همین که دو تا بال عین فرشته داره..
رو کله ش هم هاله ی نوره..

سلام:(خوش بحالت که لحظات سکوت قبل از اذان صبح رو درک می کنی!راجع بع این عکسه کلی غصم گرفت!واسه خودم بیشتر البته!کاش یه نماز درست حسابی بلد بودم بخونم!بس که نا شکرم!نمازامم همیشه بی حس و حاله...خدا ببخشتمون!

راستی التماس دعا[نیشخند]

می بینم که باز شدی مقرب درگاه الهی.
التماس دعا داریم.
نماز صبح هم خیلی صفا داره.یعنی از همه نمازها بیشتر حال میده.
هاله نور هم به قول آیدین مختص محمود جونه.
ما چنین سعادتی نداریم.

چشت درآد!

بابا خرابتم..فدای روحیهه پاکت ..بابا باریکلا!!!هاله نور که هیچ!!با این حرکت فکر کنم سرچشمه هر چه نوری!!کمتر ای مونس جانم بر من دیوانه بخند!!که در این دشت جنون عاقل و دیوانه یکیست!!قربون مرامت!!دستت تو دستهای خدا باشه!!یک سری هم به من بزن!!بی اجازه هم لینکت کردم!!به خدا سپردمت!!دست مادر زیبا یی ها بر سرت ای زاده نور..

جان؟!

ت ب 1385/04/06 ساعت 16:36 http://saazdahani.blogfa.com

واسه منم دعا کن! دعا کن دعااااااااااااااااااااااااااااااااااااا کن

فرشید 1385/04/06 ساعت 18:11 http://www.ipn.blogfa.com

خوب حاجیه خانوم خوبی که ماکه منظورتو از نوشتن این چیزهارو نفهمیدیم که نفهمیدیم اگه لطف کنی یه توضیح مختصری بدی ممنون می شم نه من همه ی بچه ها دعاتون می کنیم.......

شاید هاله ات رو به بعضی ها قرض دادی یادت نیست !!

! 1385/04/07 ساعت 02:01 http://alldaytimes.blogsky.com

سلام علیکم و سلم کم الله
یا حاجیه مهندس فلاح
اجرکم مشکور و عیدکم سعیدا

اون آخریه واسه یه چیز دیگه بود
اشتب خان شد

* * *
می گن آدم نباید زود قضاوت کنه
تو دلمون وهم افتاده بود که شوما کافر حربی هستین
واس توبه بابت اون کامنتایی هم که مکتوب کرده بودیم دو رکعت نماز خونده بودیم
و یه سفره هم نذر کرده بودیم
واسه امام زاده آقاولیه دهمون

* * *
دوباره بریم یه دو رکعت نماز بخونیم واسه اون وهم
البته الانه که خوابمون گرفته
نائب الوکیل باش
این سری جای خودم از خودش یه عذری بخواه
ما که مستجاب الدعوه نیستیم
بلکه قدیسان و نیکان پارسا شفاعت مارو بکنن

* * *
واسه سلامتی آقای راننده صلوات
!

فکر نمی کنی کامنت اشتباهی گذاشتی؟!

فاطمه آسمون 1385/04/07 ساعت 02:37

سلام. اینا مهم نیست، خودت می دونی چی مهمه. همون که از اون ته ته قلب یه چیزایی می گه...

م س ا ف ر 1385/04/07 ساعت 03:05

سلام
این لینک دوم که گذاشتی خیلی آشناست
مال کیه؟
من در شب به روز شدم

دانشجو نما 1385/04/07 ساعت 10:41 http://2regard.tk

یعنی میگی باور کنم تا صبح نشستی درس خوندی ؟؟؟!!!
من که بعید میدونم ....
نماز صبح ؟؟؟
زیارت عاشوووووووووووووووورا ؟؟؟!!!!!
...
بی خیال بابا !

نخیر ما امتحانامون خیلی وقته تموم شده
زیارت عاشورا سر نماز صبح؟!!!
عقل تو کله ت هست بچه جان؟!

هییییییییییییییی اینجا رو ادامه میدیییی؟ :* خوبه! خوشحال شدم :) سوم تیر... میگم بهت بعداْ ؛)

بی دلان از بــت بی جان چه تمنا دارید
باری آن بت را بپرستید که جانی دارد
=====
!

چه فایده من اگر قشنگترین شعرهای عالم را بسرایم وتو با حجب وحیای خود بگویی چقدر قشنگه . وقتی چشم های تو قشنگ تر از شعر های منند ومن هیچ وقت نتوانسته ام چشم در چشم تو بدوزم وبگویم :
به منم سر بزن
تبادل لینک کنیم
و......
من تازه شروع کردم با هم همکاری کنیم

حمیده 1385/04/13 ساعت 09:01

گل قشنگم نماز ناقابل نیست

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد