من الان در حال حاضر عاشق یه نفرم

دو نفرو دوست دارم

از دو نفر هم خوشم میاد

بقیه برام بی تفاوتند..

 

پ.ن: هرچی میگی خودتی..

نظرات 24 + ارسال نظر

عشق!!! چیز عجیبیه؟؟؟؟ خواستی بم سر بزن..منتظرتم

مداد 1385/03/29 ساعت 22:45 http://medadsiyah.blogfa.com/

خوشا به حالت ای دیونه خونه ای :دی چه پاک و خورم چه باصفایی...
اصلآ یا منم بازی یا بازی خراب:دی

پیمان 1385/03/30 ساعت 00:17 http://www.p3yman.blogfa.com

۱ ...۲ ....۳ ....۴ ....

کی صبح شد؟

منم! این خیلی مهم و خوبه!

سلام پردیس جون
اون ۲ نفری که دوست داری فکر کنم من و عسل باشیم.D:D:D:D:
این نظر لطفته عزیزم.D:

ایدین 1385/03/30 ساعت 09:24 http://souty.blogsky.com

اینو داشته باش من الان عاشق یه نفرم...یه نفر عاشق منه...یه نفر عاشق اونیه که عاشق منه...۳ نفر منو دوست دارن..یه نفر یکی از این سه نفر رو دوست داره...یه نفر عاشق یکی از این ۳ نفره...خودم از یه نفر خوشم میاد..اونم از یه نفر دیگه خوشش میاد...هر چی هم بگی خودمم

دارمت!

سان 1385/03/30 ساعت 11:28

چه خوب!

حالا خوبه که حساب کتابشو داری...من اونم ندارم

امروز حساب کردم!

چرا خیال کردی کسی چیزی می خواد بهت بگه؟!

ساده 1385/03/30 ساعت 13:00 http://sade.blogsku.com

باشـــــــــــــــــــــــــــــــــــه!

نارسیس 1385/03/30 ساعت 13:49

همش ۵ نفر؟!!

نارسیس 1385/03/30 ساعت 13:54

همش ۵ نفر؟!

واسه ۱۹ سال فکر کنم کافی باشه!

هاااااااا.. ایهههههههه.
این دفعه که دیگه باید یه دست + یه هورا برات بزنم ها؟!!
راه افتادیااااااااااااااااااااااااااااا
******************************
یه سری قضایا هست داره میاد دستم...
خدا به دادت برسه !

خیلی مشخصه
من همه اونا رو می شناسم و شفاف سازی می کنم
من می دونم همه اینها یه جوری با کامی جونت در ارتباطند
داری هوش رو؟

هیچ 1385/03/30 ساعت 16:42

و مطمئنا من جزو اون بقیه هستم ؛)

کی گفته؟!

من بی تقصیرم

خوش به حالت باز اینقدر از وضعیتت آگاهی
من که اصلا نمیدونم چی به چی هست

هیچ 1385/03/30 ساعت 21:53

حس هفتمم :پی

مداد 1385/03/30 ساعت 23:23

:دی...منم بازی..توررو خدااااااااااااااااااااا

سیاورشن 1385/03/30 ساعت 23:38

سلام !

سلام ....خوبی میگم دیگه نمیایی من من کنی سرت شلوغه مبارکه ایولللللللللللللللللللل کمت نباشه .....
دلم برات یه کمی نه دروغه یه کم بیشتر از یه کمی تنگ شده
من یا ما اون ۵ نفر

خوب چی بهت بگیم بیشتر خوشحالت می کنه؟!ها؟!

چه باحال

:))تورو خدا بیا حالا منم دوس داشته باش!!تعارف نکنی یه وقتا:دی!

باید فکر کنم!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد