خدایا فقط یه معجزه ی کوچیک ازت می خوام.. خیلی برات سخته؟!

این ترمی دیگه سوسکمون نکنی عین ترم قبل..

نظرات 16 + ارسال نظر

ها.. مشکلی نیست...

به.. مبینم که صاحب دارم شدی... به سلامتی..
یه دست یه هورااااااا.. واسه خانوم کوچولو !!

بله؟!
من کی شدم خانوم کوچولو؟!

آرش 1385/03/27 ساعت 11:08 http://xak.blogspot.com

آخریشه؟
مطمئنی؟

نارسیس 1385/03/27 ساعت 11:53

تو میتونی!!!

منم احتیاج دارم بهش
ولی ورژن شما بالاتره
به عبارتی کمتر در معرض خطرید.

مداد 1385/03/27 ساعت 13:18

اوه اوه...بابا خفن....:دی

پردیس؟؟؟؟؟ آره؟ باورم نمی شه؟ بچه جون بشین بخون خب. چیزی ازت کم نمی شه به خدا. اینترنت و کامپیوترت هم سر جاشه. جائی فرار نمی کنن. قربانت..........عسل

توحید 1385/03/27 ساعت 14:57

نترس مشروط نمیشی. من ۳ بار مشروط شدم هیچ و قت به خدا التماس نکردم!
......
این کیه؟

آی شما که میاین اینجا کامنت میذارین. این خانوم صاحاب داره. نبینم کسی دیگه کامنت خودمونی با ناموس من رد و بدل کنه.
--------------------------------------------------------------------------------
پاسخ :
:D

!

اشکال نداره
وقتی اندازه من شدی یادت میره
ترم بعد بشین به جای فیلم هندی دیدن یکم درس بخون.
نصیحت ما بزرگترها رو همیشه گوش کن

قاصدک 1385/03/27 ساعت 18:34 http://payizan.blogsky.com

منم ۲ ساله دارم اینو بهش می گم اما گوش نمی ده!!

ها ها میبینم که سوسک شدی
غصه نخور درست میشه

نمنه؟!

ایدین 1385/03/28 ساعت 14:04 http://souty.blogsky.com

ابجی هنوز نفهمیدی از ما پارتی کلفت تر هم هست...من دو ترمه دارم التماس میکنم..ولی هنوز توی نوبتم...امیدمون به اینجا بود انگار اینجا هم داره پارتی بازی میشه...
در ضمن اون خبرنگار روزنامه ایران درس عبرت نشد واست؟؟؟؟؟بابا توی ایران اسم هیچیو نباید باری باید لال شی...همین فردا سوسکها جمع میشن در خونتون اعتصاب

sepehr 1385/03/28 ساعت 14:06

az pesar ha hamminevisam chashm mersi az peyghamet

ZigOoL 1385/03/28 ساعت 20:49 http://www.zigool2000.blogfa.com

سلام ! امروز با وبلاگت آشنا شدم . . . بامزس ! نمیدونم ... لوگو داری یا نه .... اگه دوست داشته باشی تپاتل لوگو کنیم !
منتظر جوابت هستم و بای !

سانچو 1385/03/29 ساعت 08:24

ااااا یعنی چی یعنی مشروط شدی . بشین درس بخون

هیچ 1385/03/29 ساعت 14:24

من موندم چرا هنوز اینجا کامنت نذاشتم!!!
بشین سر درست...فعلا از همه چی مهم تره :)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد